اخبار داغ

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد

ادامه روند وضعیت زرد کرونایی در ۶ شهرستان زنجان

ادامه روند وضعیت زرد کرونایی در ۶ شهرستان زنجان
محمدرضا صائینی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر شش شهرستان در استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ بندی استان‌ها از نظر وضعیت کرونایی شش شهرستان در استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه دو شهرستان سلطانیه و ایجرود در هفته گذشته در وضعیت زرد بودند افزود: در حال حاضر این دو شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: وضعیت رنگ بندی در شهرستان‌های زنجان، طارم، ماهنشان، خدابنده، خرم دره و ابهر زرد است.
,
 
,
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک موجب ورود دیرتر به پیک ششم کرونا می‌شود، افزود: ضروری است مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته و افرادی که هنوز واکسینه نشده‌اند، به مراکز تزریق واکسن در استان مراجعه کنند.
,
 
,
صائینی با بیان اینکه مراکز تجمیعی واکسن در استان زنجان آماده خدمات رسانی به مردم است، ادامه داد: در حال حاضر پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 7 واقع در سالن ورزشی جانبازان غیرفعال بوده و مراجعین می‌توانند به پایگاه تجمیعی شماره 6 واقع در سالن ورزشی هلال احمر  در هنرستان، خیابان فاتح مراجعه کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه