اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اقدامات دولت رئیسی در مقایسه با ۱۰۰ روز اول دولت قبل امیدوار کننده است/ دولت انقلابی، نگاه به حذف سریع تمام افراد جبهه مخالف ندارد

اقدامات دولت رئیسی در مقایسه با ۱۰۰ روز اول دولت قبل امیدوار کننده است/ دولت انقلابی، نگاه به حذف سریع تمام افراد جبهه مخالف ندارد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: هرچند انتظاری که از دولت انقلابی و مردمی وجود داشت شاید تاکنون به طور کامل محقق نشده اما اگر بخواهیم ۱۰۰ روز اول دولت آیت‌الله رئیسی را با ۱۰۰ روز اول سال‌های ۹۲ و ۹۶ مقایسه کنیم، وضعیت خیلی خوب و امیدوارکننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به گذشت 100 روز از آغاز به کار دولت سیزدهم اظهار داشت: هرچند انتظاری که از دولت انقلابی و مردمی وجود داشت شاید تاکنون به طور کامل محقق نشده اما اگر بخواهیم 100 روز اول دولت آیت‌الله رئیسی را با 100 روز اول سال‌های 92 و 96 مقایسه کنیم، وضعیت خیلی خوب و امیدوارکننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه دولت انقلابی و جهادی، یک دولت فراجناحی است، خاطرنشان کرد: شاید حتی گلایه‌هایی از جبهه انقلاب نسبت به برخی از انتصابات وجود داشته باشد اما دولت سیزدهم، یک دولت فراجناحی است که از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد امور استفاده می‌کند.

,

حاتمی تصریح کرد: مصداق فراجناحی بودن را در عملکرد رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌بینیم که از ظرفیت همه افراد استفاده می‌کنند و نظام جمهوری اسلامی را مهمتر از همه چیز و همه کس می‌دانند.

,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقدند که تفکرات افراد برای خودشان محترم است اما چون اهداف نظام و انقلاب را پیش می‌برند پس از ظرفیت آن‌ها استفاده می‌کنیم.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به عملکرد جبهه اصلاح‌طلبان در این رابطه گفت: اصلاح‌طلبان همیشه به محض ورود به میدان انتصابات، تمام نیروهای انقلابی را قلع و قمع کرده و دست به تغییرات کلی می‌زنند.

,

وی با بیان اینکه این امر در جبهه انقلاب پذیرفته نیست، اظهار داشت: در دولت انقلابی این اتفاق نمی‌افتد و نگاه به حذف و تغییر سریع تمام افراد نیست و چه بسا کارشکنی‌هایی که اخیرا اتفاق افتاده، بی‌شک توسط همان افراد جبهه مخالف می‌افتد که مردم را نسبت به دولت انقلابی، بدبین کنند.

,

حاتمی با بیان اینکه امیدواریم این روند در 100 روز آینده، بهتر از الان شود، خاطرنشان کرد: اهداف نظام جهموری اسلامی جز با حضور نیروهای انقلابی و جهادی، پیش نمی‌رود.

,

وی افزود: شهدا مصداق عملکرد جهادی هستند یعنی افرادی جهادی هستند که به صورت دلسوزانه و با در نظر گرفتن منافع مردم، شبانه‌روز در تلاش هستند و تا هدفی به سرانجام نرسد، استراحت نمی‌کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه شرایط در همین 100 روز اخیر خیلی بهتر از دولت گذشته است، گفت: در ادامه انتظار داریم همچنان نگاه‌های فراجناحی حداقل در حیطه نیروهای جوان و انقلابی که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرده‌اند، اتفاق بیفتد و تجربه‌های سنگین در پشت نیروهای جوانی قرار گیرند که امروز باید وارد بازار کار شده و تجربه‌ای برای آینده کسب کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه