اخبار داغ

نماینده شبستر:

دولت رئیسی در موضوع واکسن انقلاب کرد/ سفرهای استانی بسیار خوب است

دولت رئیسی در موضوع واکسن انقلاب کرد/ سفرهای استانی بسیار خوب است
راستی گفت: در حالیکه ورود واکسن به کشور قفل شده بود آقای رئیسی و تیمشان این قفل را شکستند و امروز هیچ کمبودی در واکسن نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر راستی در گفت‌وگو با آناج در خصوص عملکرد دولت در سه ماه گذشته اظهار داشت: اقدامات آقای رئیسی نشان می‌دهد که آینده روشن است به ویژه در خصوص واکسن کرونا که انقلاب بزرگی رخ داد و در حالیکه ورود واکسن به کشور قفل شده بود آقای رئیسی و تیمشان این قفل را شکستند و امروز هیچ کمبودی در واکسن نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به وعده دولت برای جوانگرایی گفت: دولت آقای رئیسی در خصوص جوانگرایی تا حد زیادی به شعارها و وعده‌ها عمل کرد و انتظار داریم که تمام استانداران که نماینده قوه مجریه هستند هم این راه را پیش بگیرند همانگونه که آقای خرّم در استان این موضوع را رعایت کردند.

,

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تنها درخواستی که از آقای رئیسی داریم این است که تغییر و تحول در بدنه دولت را سرعت ببخشند، امروز بسیاری از مدیران کل و معاونین وزرا هنوز بلاتکلیف هستند و اگر قرار به تغییر است این کار انجام و اگرنه تکلیف مشخص شود.

,

وی ادامه داد: ما تنها نباید از آقای رئیسی برای تغییرات انتظار داشته باشیم بلکه باید تیم همراه هم کمک باشند اما این بلاتکلیفی مدیران خلا در قدرت ایجاد می‌کند.

,

راستی در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور و مدیران اگر در میدان باشند از نزدیک موقیت را فهمیده و در برنامه ریزی به شرایط توجه خواهند کرد که این کار آقای رئیسی بسیار خوب است اما باید نتیجه این سفرها حل مشکلات باشد و بررسی موقتی انجام نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه