اخبار داغ

استاد اخلاق تبریزی:

"حاج بیوک آسایش" از خالص‌ترین نیروهای انقلاب بود/ مداحان جوان تبریزی ادامه‌دهنده راه صادقانه آسایش باشند

"حاج بیوک آسایش" از خالص‌ترین نیروهای انقلاب بود/ مداحان جوان تبریزی ادامه‌دهنده راه صادقانه آسایش باشند
ارسلانی گفت: "حاج بیوک آسایش" از صادق‌ترین مداحانی بودند که در شعر و مدح مبالغه نمی‌کردند و با نفس قوی خود محبت بسیاری از عاشقان و دلدادگان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) را نسبت به اهل بیت بیشتر می‌کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم ارسلانی، در گفت‌وگو با خبرنگار آناج ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت حاج بیوک آقا آسایش جاوید اظهار کرد: نزدیک به ۵۰ سال با مرحوم آسایش رفاقت دیرینه داشتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: ایشان یکی از مخلص‌ترین نیروهای انقلاب بودند که در روزهای بحرانی انقلاب در سال ۱۳۵۶ پای کار بوده و در جلسات فرهنگی و مذهبی که در مساجد شعبان و المهدی سرخاب تبریز برگزار می‌شد، حضور فعال داشتند.

,

این استاد اخلاق تبریزی خاطرنشان کرد: آقای آسایش از صادق‌ترین مداحانی بودند که در شعر و مدح مبالغه نمی‌کردند و با نفس قوی خود محبت بسیاری از عاشقان و دلدادگان مکتب اباعبدالله الحسین(ع) را نسبت به اهل بیت بیشتر می‌کردند.

,

وی با بیان اینکه حاج بیوک آسایش فردی شفاف و صادق بود، اظهار کرد: بسیاری از مداحان جوان شهر تبریز دانش‌آموخته سیره وی بودند و شایسته است که ادامه‌دهنده راه صادقانه ایشان در مجالس مذهبی و فرهنگی باشند.

,

ارسلانی با اشاره به اینکه بسیاری از اشعار ایشان در مجالس و روضه‌های حسینی زینت بخش محافل است، گفت: فقدان این پدر شهید و رزمنده مخلص سال های دفاع مقدس مایه تاسف و تاثر خواهد بود.

,

وی در پایان بیان  کرد: امیدوارم نام نیک این بزرگ‌مردان تاریخ همواره بر سر زبان ها و راهشان  ادامه دهنده دوستداران مسلک ایشان باشد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه