اخبار داغ

نماینده مردم نطنز در مجلس:

برخورد با دزدان دریایی آمریکا اشراف امنیتی سپاه را نشان داد

برخورد با دزدان دریایی آمریکا اشراف امنیتی سپاه را نشان داد
رحمت‌الله فیروزی پوربادی اقدام سپاه در برخورد با دزدان دریایی آمریکا را به معنای نمایش اشراف امنیتی سپاه در آب‌های آزاد تفسیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز درباره اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در برخورد با دزدان دریایی آمریکایی اظهار داشت: سپاه در اقدام اخیر خود علیه ناو آمریکایی، اقتدار نظام و اشراف عملیاتی خود را به معنای واقعی به معرض نمایش گذاشت و نشان داد که سپاه پاسداران در پاسداری از منافع ملی و عزت و اقتدار ایران اسلامی ذره‌ای از آرمان‌ها و وظایف تعیین‌شده عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که اشراف عملیاتی سپاه و ارتش بر بستر دریا و اقیانوس‌ها به مراتب بیشتر از کشورهای منطقه است، گفت: کمتر کشوری فکر می‌کرد که سپاه بتواند مقابل دزدان دریایی آمریکا و ناوهای آمریکایی بایستد و با اقتدار با اقدام مذبوحانه آنها مقابله کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استقلال و قدرت جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا هیچ کشوری جرئت دخالت در امور داخلی ایران را به خود ندهد و حتی از اینکه به منافع و منابع کشورمان تعدی کنند را ندارند.

فیروزی پوربادی معتقد است که خون شهید سلیمانی‌ها و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، به ایران عظمت و عزت بخشیده است و امروز به معنای واقعی کلمه اقتدار را لمس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی و میدانی جمهوری اسلامی دستان مذاکره‌کنندگان را پرتر از قبل کرده است، افزود: مذاکرات برجامی که آذر ماه برگزار می‌شود، برای ایران بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا قرار است ترکیب دیپلماسی و میدان در مذاکرات وین به نمایش گذاشته شود و به غرب نشان خواهیم داد که مذاکره برای مذاکره هدف ما نیست و نگاه یک‌طرفه هرگز نمی‌پسندیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکراتی که دولت سیزدهم با طرف‌های برجام انجام خواهد داد از سر ضعف نخواهد بود، گفت: دولت سیزدهم در این مذاکرات کاملاً هوشمندی و زکاوت به خرج خواهد داد و تلاش می‌کند از موضع قدرتمندانه و هوشمندانه پای میز مذاکره بنشیند تا از منافع کشور دفاع کن و مسیر مذاکرات را به سمت تعامل همه‌جانبه و نفع جمعی پیش ببرد.

انتهای پیام/*

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه