اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

قدرت معنوی ، دفاعی و دیپلماسی باید در خدمت اقتصاد و پیشرفت کشور باشد

قدرت معنوی ، دفاعی و دیپلماسی باید در خدمت اقتصاد و پیشرفت کشور باشد
آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه قدرت معنوی ، دفاعی و دیپلماسی باید در خدمت اقتصاد و پیشرفت کشور باشد، گفت:خدمت در نیروهای مسلح علاوه بر اینکه یک کار مقدس است یک عبادت محسوب می شود و تجربیات گذشته باید در گام دوم انقلاب اسلامی به کارگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عصر امروز در جمع کارکنان کادر و وظیفه گروه مهندسی ۴۲ قدر اراک گفت: امنیت یکی از واجب ترین مسائل کشور و ملت ایران است و بعد ایجابی و سلبی امنیت باید مورد توجه باشد که در مورد بعد ایجابی شناخت فرصت ها و  بهره برداری از آنها ضرورت دارد و بعد سلبی هم باید نسبت به تهدیدات و خطرات دشمنان هوشیارانه عمل کنیم وخلاء ها وچالش ها را به خوبی پرکنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: با توجه به شرایط و پیچیده شدن فریب ها و نیرنگ های دشمنان باید نسبت به تهدیدات داخلی، منطقه ای و بین المللی آگاهانه و هوشیارانه عمل کنیم و آمادگی لازم در مقابله با هر شرایطی را داشته باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: استفاده بهینه از فرصت ها و شناخت تهدیدات ضریب امنیتی کشور را بالا می برد و خوشبختانه نیروهای مسلح کشور در طی ۴۲ سال گذشته عملکرد قابل قبولی در این خصوص دارند که باید روز به روز این عملکرد تقویت شود.

,

وی بیان کرد: نیروهای مسلح در مقابله با هرگونه تهدیدات آمادگی لازم را داشته باشند و در میدان وسیع امنیت نقش آفرینی موثر باشند.

,

دری نجف آبادی اضافه کرد: اقدام حماسی نیروی دریایی سپاه پاسداران که اقتدار ملت و نیروهای مسلح ایران اسلامی را به رخ دنیا نشان داد ضربه ای محکم به هیمنه پوشالی استکبار جهانی بود و یک اقدام بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بود.

,

وی تأکید کرد: حماسه آفرینی نیروی دریایی سپاه در دریای عمان علاوه بر اینکه سیلی محکمی بر دشمنان زد، نشان داد ایران اسلامی در برابر هرگونه توطئه و فتنه انگیزی دشمنان در آمادگی کامل به سر می برد و هرتوطئه ای را خنثی خواهد کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امنیت یک میدان وسیعی است که باید در همه بخش ها به آن توجه شود و سرمایه گذاری در امنیت ضامن بقا و پیشرفت کشور خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در برابر امنیت و منافع خود با قوت در صحنه است و زیر بار هیچ گونه فشاری نخواهد رفت، گفت: در خصوص امنیت نیاز است برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین شود و برای یکصد ساله آینده در حوزه امنیت برنامه داشته باشیم و این یک ضرورت است.

,

دری نجف آبادی افزود: به برکت انقلاب اسلامی توان دفاعی و امنیتی در کشور سطح قابل قبولی دارد و خودکفایی کشور در بسیاری از عرصه های دفاعی نتیجه تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی نیروهای مسلح است که به عنوان الگو باید در همه بخش ها نمود داشته باشد.

,

وی بیان کرد: نیروهای مسلح ستون امنیت کشور هستند و پشتوانه قدرت دیپلماسی توان دفاعی و امنیتی کشور است و مجاهدت های شهدا و رزمندگان در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی کشور را به این درجه از اقتدار رسانده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه قدرت معنوی ، دفاعی و دیپلماسی باید در خدمت اقتصاد و پیشرفت کشور باشد، گفت:خدمت در نیروهای مسلح علاوه بر اینکه یک کار مقدس است یک عبادت محسوب می شود و تجربیات گذشته باید در گام دوم انقلاب اسلامی به کارگیری شود.

,

وی خاطر نشان کرد: حفظ اسرار امنیتی بسیار مهمتر از کار امنیتی است و بهره‌گیری از انسان‌های هوشیار و توانمند و تقویت قوای حفاظتی باید جدی گرفته شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه