اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

حضور سرزده و بدون واسطه رئیسی بین مردم، تفاوتی فاحش با دولت قبل دارد/تأمین واکسن از اقدامات خوب دولت سیزدهم

حضور سرزده و بدون واسطه رئیسی بین مردم، تفاوتی فاحش با دولت قبل دارد/تأمین واکسن از اقدامات خوب دولت سیزدهم
کیومرث سرمدی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی و حضور سرزده و ملاقات‌های بدون واسطه مردم با آقای رئیسی به صورت مرتب تفاوت فاحشی با دولت قبل دارد که می‌توان آنها را یک راه آورد دانست، گفت: در دولت سیزدهم به نقاط ضعف و گرفتاریهای که در دولت گذشته بود، بیشتر توجه می‌شود و نمونه آن نوسازی بدنه دولت با بکارگیری نیروهای جوان، پاکدست و انقلابی است، اگرچه هنوز تکمیل نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به عملکرد سه ماهه دولت سیزدهم، اظهار کرد: آقای رئیسی در شرایطی دولت را به دست گرفت که با مشکلات مختلفی از معیشت و اقتصاد مردم گرفته تا فشار تحریم و بیماری کرونا همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان, م,

وی با اشاره به اینکه ما در تأمین و واردات واکسن مشکل داشتیم، گفت: در دولت قبل واردات واکسن به وفور و با مشکل مواجه بود که در این شرایط سخت با اقدامات دولت سیزدهم توانستیم واکسن وارد و از تلفات ناشی از این بیماری کاهش و به حداقل برسانیم.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: بازدیدهای میدانی و حضور سرزده و ملاقاتهای بدون واسطه مردم با آقای رئیسی به صورت مرتب تفاوت فاحشی با دولت قبل دارد که می‌توان آنها را یک راه آورد دانست.

,

وی با اشاره به گفته آقای رئیسی که مسئله بعدی پرداختن به معیشت و کنترل قیمتهاست، گفت: به نظر می‌رسد که علی رغم اینکه بنده هم به تیم اقتصادی آقای رئیسی که باید کار کارشناسی به موقع باید صورت بگیرد، انتقاد دارم، اما در این زمینه مقدمات خوبی پیش بینی شده که در آینده شاهد توفیقات دولت در این زمینه خواهیم بود.

,

سرمدی با بیان اینکه در دولت سیزدهم به نقاط ضعف و گرفتاریهای که در دولت گذشته بود، بیشتر توجه می‌شود، گفت: نوسازی بدنه دولت و بکارگیری نیروهای جوان، پاکدست و انقلابی هم یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم است که خوب پیش می رود، اگرچه هنوز تکمیل نشده است.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مذاکراتی که در سطح بین‌الملل در حال پیگیری است، شاهد گشایشهای مشکلات باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه