اخبار داغ

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد؛

دعوت دختر وزنه بردار نهاوندی به اردوی تیم ملی/ پیام نهاوند؛ نماینده استان در لیگ کشوری فوتسال

دعوت دختر وزنه بردار نهاوندی به اردوی تیم ملی/ پیام نهاوند؛ نماینده استان در لیگ کشوری فوتسال
سلیمان جوانمردی از دعوت دختر نوجوان وزنه بردار نهاوندی به اردوی تیم ملی و قهرمانی تیم فوتسال نهاوند در رقابت های استانی و راهیابی به رقابت‌های کشوری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: عسل کدخدایی وزنه‌بردار نوجوان نهاوندی که سابقه چندین بار دعوت و عضویت در اردوی تیم ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران را دارد با دعوت رسمی رئیس فدارسیون وزنه‌برداری به اردوی تیم ملی دعوت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی اظهار داشت: این اردو تا ۱۵ آذرماه در کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

,

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: این ورزشکار خوش آتیه نهاوند یکی از نخبگان ورزشی است که می تواند برای کشور افتخار آفرینی کند.

,

وی ادامه داد: با توجه به نتایجی که خانم کدخدایی به دست آورده قطعا آینده درخشانی در انتظار این وزنه بردار با اخلاق خواهد بود.

,

جوانمردی اظهار داشت: با تغییرات انجام شده در هیئت و قرار گرفتن آقای کاکاوند در راس هیئت وزنه‌برداری شهرستان این رشته ورزشی در نهاوند به روزهای اوج خود باز می گردد.

,

تیم فوتسال پیام نهاوند قهرمان استان همدان شد

, تیم فوتسال پیام نهاوند قهرمان استان همدان شد, تیم فوتسال پیام نهاوند قهرمان استان همدان شد,

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تیم فوتسال جوانان پیام نهاوند با مربیگری اویس حمیدی توانست در دیدار پایانی مسابقات فوتسال جوانان استان همدان با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ تیم فوتسال رادان تویسرکان را مغلوب کند.

,

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه مرحله نهایی این رقابت ها در استادیوم علیمرادیان نهاوند برگزار شد، ادامه داد: با این قهرمانی نماینده نهاوند موفق شد به مسابقات فوتسال قهرمانی کشور راه پیدا کند و نماینده استان شود.

,

جوانمردی در پایان گفت: باید با برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر زمینه حضور قدرتمندانه این جوانان را در رقابت های کشوری فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه