اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

سفرهای استانی رئیس‌جمهور امیدبخش است/ دولت سیزدهم، سراسر کشور را عرصه کار و فعالیت خود می‌داند

سفرهای استانی رئیس‌جمهور امیدبخش است/ دولت سیزدهم، سراسر کشور را عرصه کار و فعالیت خود می‌داند
محسن صادق بیگلو با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور امیدبخش است، گفت: چند سالی است که فاصله‌گرفتن مسئولان از مردم و بی‌خیالی آنها نسبت به مشکلات جامعه، باعث رنجش صاحبان اصلی انقلاب شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور امید بخش است، گفت: چند سالی است که فاصله گرفتن مسئولان از مردم و بی‌خیالی آنها نسبت به مشکلات جامعه، باعث رنجش صاحبان اصلی انقلاب شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محسن صادق بیگلو با قدردانی از سفرهای استانی رئیس جمهور تصریح کرد: این سفرها در راستای بازسازی امید، اعتماد و ارتباط کمرنگ شده مردم با مسئولان ارشد اجرایی است.
,
 
,
وی افزود: بدون تردید استمرار این سفرها روحیه امید را به مردم باز می‌گرداند زیرا دولت های دوازدهم و سیزدهم کاخ نشین بودند و درد مردم را از پشت ویدبو کنفرانس می دیدند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: زمانی می توانید درد مردم را درک کنید که از نزدیک آن را مشاهده کنید که در دولت قبلی این چنین نبود، اما امروز سفرهای سرزده و حضوری رئیس جمهور باعث برگشت اعتماد مردم به مسئولین شد.
,
 
,
صادق بگلو گفت: سفرهای استانی آقای رئیسی نشان داد که وی هیچگاه قصد تهران‌نشینی ندارد و سراسر کشور را عرصه کار و فعالیت خود می‌داند.
,
 
,
وی تاکید کرد: با چنین سفرهایی وزیران و مدیران دولت نیز تشویق می‌شوند در مشکلات ریز و درشت خود به سراسر کشور سفر کنند و همین سفرها بسیاری از مشکلات مردم، صاحبان صنعت و کشاورزی را برطرف می کند.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: در آستانه ۱۰۰ روزگی دولت، مردمی بودن آن نمایان شده است و استمرار این مهم باعث شکوفایی ملت، حل مشکلات مردم و سربلند شدن ایران می شود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه