اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه:

جوانگرایی، تجربه و توانمندی از معیارهای مهم انتخاب شهردار است

جوانگرایی، تجربه و توانمندی از معیارهای مهم انتخاب شهردار است
هاشم درویشی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر بکارگیری نیروی جوان تاکید داشتند ما نیز بر این مهم اهتمام داریم اما جوانی که تجربه و توانمندی در مدیریت داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم درویشی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص نظرسنجی مرصاد مبنی بر معیارهای انتخاب شهردار، اظهار داشت: برخی از معیارهای انتخاب شهردار مولفه های قانونی دارد که در خصوص آنها در وزارت کشور تصمیم گیری می شود‌.

عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: از جمله آن مولفه ها می توان به داشتن سابقه ۹ سال مدیریت و یا معادل آن، داشتن مدارج و مدارک کاری منطبق با مسئولیت اشاره کرد که اخیرا مدیریت در حوزه الکترونیک نیز به آنها اضافه شده است.

وی خاطر نشان کرد: مهم تر از این مولفه ها مومن و متعهد بودن است همانطور که شهید بهشتی فرمودند می توان مومن را متخصص کرد اما متخصصی که در قبال امورات مردم تعهد نداشته باشد در دامن بلاها قرار می گیرد.

درویشی خاطر نشان کرد: ما در بررسی روند انتخاب شهردار همه تلاش‌مان این است که شهر را به یک مدیر متعهد و مومن بسپاریم تا شهر را از این حالت مسدودالوحده بودن خارج کند.

وی در ادامه از دیگر معیارها برای انتخاب شهردار را برنامه ارائه شده توسط کاندیداهای شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: مدیری که شهر را بشناسد و تخصص داشته باشد اگر مدیریت قوی داشته باشد قطعا می تواند ضامن همه شهروندان باشد.

عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری جای آزمون و خطا نیست، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر بکارگیری نیروی جوان تاکید داشتند ما نیز بر این مهم اهتمام داریم اما جوانی که تجربه و توانمندی در مدیریت داشته باشد.

درویشی اظهار داشت: جوان گرایی یعنی استفاده از نخبگان، لذا شهردار باید کسی باشد که ضمن توانایی های علمی در عرصه مدیریت نیز سابقه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه