اخبار داغ

تاملی بر رفتار شهردار و شورای شهر تبریز؛

وقتی تبریز قفل می‌شود!

وقتی تبریز قفل می‌شود!
عدم همراهی اکثریت شورا با برنامه های شهردار و عدم اعتنای شهردار به نظرات شورا، حاشیه ها را تبدیل به چالشی خواهد کرد که در نهایت کار شهر و شهرداری قفل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، باگذشت یک ماه و اندی از شهردار شدن رنجبر به عنوان منتخب شورای ششم تبریز، ارتباط او با برخی اعضای شورا به مرحله تنش و اعتراض رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

او برای پاسخ به سوال های چند تن از اعضای شورا در صحن حاضر شد و پاسخ های خود را ارایه داد اما آنگونه که از جو جلسه می توان دسته بندی کرد رضایت سوال کنندگان جلب نشد.

,

برخی، این سوال ها را مقدمه استیضاح می دانند تا عضوهای مخالف را یارگیری کنند اما برخی دیگر معتقدند این سوال ها در حکم هشدار و برای اصلاح روند شهرداری بخصوص در بحث انتصابات است.

,

برخی موافقین شهردار در حالت سکوت هستند اما برخی دیگر به مانند خانم حکیمه غفوری از او دفاع می کنند، رئیس شورا نیز سوال ها را برای اصلاح روند مفید می داند و امکان استیضاح را رد می کند.

,

آنچه از اتفاقات بعد از انتخاب شهردار بر می آید اینست که در صورت ادامه روند کنونی و نحوه تعامل شهردار و اعضای شورای شهر، این رابطه مخدوش و حاشیه ساز خواهد بود.

,

عدم همراهی اکثریت شورا با برنامه های شهردار و عدم اعتنای شهردار به نظرات شورا، حاشیه ها را تبدیل به چالشی خواهد کرد که در نهایت کار شهر و شهرداری قفل می شود، حال اینکه این وسط چه کس یا کسانی باید کوتاه بیایند یا تغییر روند بدهند مجال دیگری می طلبد اما ادامه حاشیه های اینچنینی هیچ به سود شهر نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه