اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

دانشنامه دفاع مقدس در لرستان تهیه می‌شود

دانشنامه دفاع مقدس در لرستان تهیه می‌شود
سرهنگ رشیدی گفت: دانشنامه استانی دفاع مقدس در لرستان تهیه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: دانشنانه استانی دفاع مقدس، ظرفیتی مهم برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده است که برای تهیه این دانشنامه به صورت علمی و تخصصی برنامه ریزی شده است تا جمع آوری و گردآوری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: گام اول تهیه دانشنامه این است که شهرستانها دانشنامه مربوط به هر شهرستان را تهیه و پس از جمع آوری در قالب یک کتاب استانی منتشر و رونمایی گردد که تاکنون شهرستان های بروجرد و کوهدشت این کار را آغاز کرده اند و مابقی شهرها نیز در دستور کار قرار دارند که تهیه نمایند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: استان لرستان در طول هشت سال دفاع مقدس ۶۳۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده و در جنگ تحمیلی شاهد رشادتهای دلاورمردان لرستانی بودیم که در قالب این دانشنامه همه بخش های مختلف مکتوب می شود.

,

سرهنگ رشیدی با اشاره به نامگذاری آزادراه خرم آباد بروجرد گفت: می طلبد که این آزاد راه به نام شهید محمد بروجردی نامگذاری شود، رایزینی های لازم در حال انجام است که این آزادراه مزین به نام این شهید شاخص گردد.

,

وی از ساخت المان شهدای دانش آموز بروجرد خبر داد و افزود: با توجه به شهادت ۶۸ شهید دانش آموز مدرسه فیاض بخش بروجرد، با هماهنگی شورای شهر قرار شد که یک المانی در مقابل همین مدرسه به یاد شهدای دانش آموزان ایجاد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه