اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد:

اقدامی در خصوص مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده انجام نشده است/ برگزاری جشنواره معرفی زنان نخبه بجنورد به زودی

اقدامی در خصوص مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده انجام نشده است/ برگزاری جشنواره معرفی زنان نخبه بجنورد به زودی
اعظم السادات افشین فر با اشاره به اینکه در سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی، ایشان در قالب بیانات موضوعات مختلفی را در رابطه با بانوان و خانواده مطرح کردند، گفت: متاسفانه در بسیاری از این موارد ورود خاصی انجام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اعظم‌السادات افشین‌فر، عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در حاشیه جلسه کمیته بانوان شورای شهر در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: نشست های متعددی در کمیته بانوان شورای شهر با تعدادی از زنان نخبه در خصوص مطالبات سفر مقام معظم رهبری برگزار شد اما اتفاق خاصی در این خصوص صورت نگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

افشین فر اضافه کرد: باتوجه به اهمیت موضوع زنان و خانواده، مطالبات در دستور کار قرار گرفته است تا با پیگیری ها گام به گام بتوانیم با همکاری بانوان فرهیخته استان، در جهت بهبود شرایط و اجرایی شدن مطالبات رهبری اقدامی صورت دهیم.

,

وی یادآور شد: در نشست های برگزار شده، موضوعات فرزند پروری، فرزندآوری، خانه داری و اهمیت آن، حضور زنان در عرصه های انقلاب در گروه دغدغه هایی است که مطرح می شود.

,

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در جهت معرفی زنان نخبه مسلمان در سطح کشور و جهان به عنوان الگو است، ادامه داد: براساس بیانات حضرت آقا، زنان مسلمان ایرانی باید مطالبه گر حقوق زنان در کشور و جهان باشند و در این حوزه نباید در موضع انفعال قرار بگیرند که برخی به بهانه حقوق بشر بخواهند موارد نادرستی را مطرح کنند.

,

وی گفت: این در حالی است که ما از نگاه اسلام مطالبه گر هستیم و طبق دستورات دین اسلام، حقوق زن بسیار بالاتر و برتر از آن است که در حقوق بشر نوشته شده باشد.

,

افشین فر گفت: با هدف معرفی زنان برتر و الگوهای در تراز انقلاب در اقشار مختلف به زودی دبیرخانه برگزاری جشنواره زنان نخبه بجنورد تشکیل و با دعوت اساتید و کارشناسان تشکیل شد و فراخوانی منتشر شد و با کمک مردم تعدادی از این نخبگان شناسایی و معرفی می شوند. 

,

این مقام مسئول وظیفه مادری و تربیت فرزندان، آشنایی با زنان نخبه اسلام و جهان، ترسیم نقش زن و شخصیت انسانی زن، تصحیح نگاه غلط به زن، توجه به مسائل و مشکلات خاص زنان، احیای هویت زن مسلمان، بصیرت افزایی در برابر تهاجم فرهنگی، تبلیغ زن و جهش فرهنگی اسلامی، ورزش بانوان، مبارزه با ضد ارزش شدن نقش مادری، مبارزه با تجمل غیرمعمول مد و جلوه گری را برخی از مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه زنان خواند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه