اخبار داغ

با حمله به انتصابات دانشگاه تبریز؛

نماینده تبریز بر علیه دولت موضع گرفت

نماینده تبریز بر علیه دولت موضع گرفت
محمد حسین فرهنگی؛ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در نطق امروز خود در مجلس مواردی را مطرح کرده که قابل توجه است، او به انتصابات در دانشگاه‌ها حمله کرده و علیه دولت موضع گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در نطق امروز خود در مجلس مواردی را مطرح کرده که قابل توجه است، او به انتصابات در دانشگاه‌ها حمله کرده و علیه دولت موضع گرفته است، او گفته است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در تبریز با وجود بیش از ۲۰۰ هیات علمی استاد تمام که بعضا در سوابق خود اقدامات ارزشمند داشته اند و در جریانات اخیر ۲۴ ساعته در خدمت این تفکر بوده اند اما با وجود همه اینها فردی انتخاب می شود که اذعان دارد در سال ۸۸ تفکر دیگری داشته است و اخیر نیز در جلسه خصوصی نیز گفته همان مبنا را داشته و هیچ اظهار ناراحتی، نگرانی و پشیمانی نکرده است. دولت سیزدهم باید پاسخ دهد چرا در شرایطی که اساتیدی با درجات علمی بالا، ویژگی های انقلابی و دینی روشن و غیره وجود دارند، چنین انتخاب هایی صورت می گیرد؟. در استان های دیگر نیز چنین اقداماتی رخ داده و در حال انجام است که بسیار نگران کننده است.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر فردا نمی خواهید برای حضور در چنین محافلی مجبور به سوت بلبلی و امثال آنها برای ساکت کردن جلسات شوید، نیاز به دقت، وسوا، و حساسیت بیشتر است. اگر بخواهید هیات علمی ها و دانشجویان بسیجی و انقلابی و متعهد را سرخورده نکنید، حتما بازنگری نیاز است. شنیده شده این رویه در دانشگاه فرهنگیان نیز در حال رخ دادن است.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه