اخبار داغ

یادداشت؛

دادستانی به داد آرامستان بوکان برسد

دادستانی به داد آرامستان بوکان برسد
شورای دوره‌ پنجم طی بیانیه‌ای اعلام کرد پول آرامستان بوکان در حسابی خاص نگهداری می‌شود تا با طرح این ادعا سرنوشت خرید زمین و تجهیز آرمستان جدید بوکان در سایه‌ افشاگری‌ها و بیانیه‌ها وارد فاز جدیدی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، تنها ساعاتی پس از افشاگری شورای دوره‌ی ششم و اعلام اینکه پول حاصل از فروش زمین‌هایی که بابت خرید زمین و تجهیز آرامستان جدید بوکان بر خلاف آنچه که قرار بوده خرج شده، شورای دوره‌ی پنجم طی بیانیه‌ای به این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرد این پول در حسابی خاص نگهداری می‌شود تا با طرح این ادعا سرنوشت خرید زمین و تجهیز آرمستان جدید بوکان در سایه‌ی افشاگری‌ها و بیانیه‌ها وارد فاز جدیدی گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

اعضای شورای دوره‌ی پنجم که با بیشترین انتقاد در زمینه‌ فروش املاک شهرداری در مظان انتقادند، ضمن اعلام این خبر که پول حاصل از فروش زمین‌ها در حسابی خاص است بر لزوم فروش این زمین‌ها تاکید کرده است این در حالی است که سرنوشت این حساب خاص نامعلوم و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

,

طرح این ادعا ناگهان اذهان عمومی را به یاد حساب‌های خاص قوه‌ قضائیه می‌اندازد که در دوران قبل از حضور آیت‌الله رئیسی در ریاست این قوه باعث جنجال آفرینی و حاشیه‌سازی فراوان شده بود که با شفاف‌سازی و درایت ایشان این موضوع رسانه‌ای و توضیحات تکمیلی در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

,

امید است مسوولان شهرستان اعم از دادستان با قاطعیت در مورد موارد مطرح شده توسط شورای شهر ورود و با بررسی بدون ملاحظه به حواشی،افشاگری و بیانیه‌های مطرح شده توسط اعضای فعلی و سابق شورای شهر یک بار برای همیشه شفاف‌سازی لازم در این زمینه را به اطلاع عموم مردم بوکان و دغدغه‌مندان برساند.

,

ابراهیم عثمانی/ روزنامه نگار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه