اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

عملکرد صد روزه دولت، مصداق تحول در عملکرد رئیس‌جمهوری است/ ظهور کارآمدی انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم

عملکرد صد روزه دولت، مصداق تحول در عملکرد رئیس‌جمهوری است/ ظهور کارآمدی انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم
سهیلی با بیان اینکه شخص آقای رئیسی در این صد روز موفقیت‌های خوبی در تغییر نگاه مردم به ریاست جمهوری به دست آورده است، گفت: مردم امیدی زیادی به دولت سیزدهم بسته‌اند و این دولت می‌تواند کارآمدی انقلاب اسلامی را به ظهور برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سهیلی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص عملکرد صدروزه دولت، اظهار داشت: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور با شعار تحول و مبارزه با فساد حضور پیدا کرد، انتظار هم این بود که شاهد تحول در بسیاری از شاخص‌ها در عملکرد رئیس‌جمهور هم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد که اگر اولویت دولت را واکسیناسیون بدانیم که این‌طور اعلام‌شده، دولت سیزدهم کارنامه موفقی داشتند و موفقیت خوبی در تأمین واکسن موردنیاز کشور و واکسیناسیون جامعه به عمل بیاورند، خاطرنشان کرد: البته انتظار می‌رفت در حوزه واکسن تولید داخل عملکرد بهتری صورت گیرد ولی در حوزه واکسیناسیون عملکرد دولت قابل‌توجه است.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به کارنامه دولت در حوزه سیاست خارجه، تصریح کرد: هیچ‌کس انتظار نداشت با این دوران طولانی که در حوزه مذاکره شانگهای داشتیم، بتوانیم که به این سرعت وارد پیمان شانگهای شویم که نشان از اصل نگاه دولت به شرق دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه روند مذاکرات هسته‌ای و 4+1 به نظر می‌رسد که فرمایشات مقام معظم رهبری برای دولت همیشه الگو و سرنوشت‌ساز بوده است، اذعان کرد: هر دولتی که از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کرده، توانسته به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند و دولت سیزدهم در موضوع مذاکرات هسته‌ای به نظر می‌رسد که موفقیت خوبی به دست آورده و سرآغاز بزرگی برای لغو همه تحریم‌ها خواهد بود.

,

سهیلی همچنین در ادامه عنوان کرد: شخص آقای رئیسی موفقیت‌های خوبی در تغییر نگاه مردم به ریاست جمهوری به دست آورده ولی برخی از وزارت خانه که انتظار می‌رفت بتوانند این موضوع را انجام بدهند به نظر می‌رسد هنوز نتوانسته‌اند این ویژگی را از خود نشان دهند و با تلاشی که آقای رئیسی در برنامه خود حتی در جمعه‌ها و سفرهای استانی دارد برخی از کابینه و هیئت دولت را همراه خود کنند و آن‌ها هم این با این تلاش و کوشش، باقدرت بتوانند کار را پیش ببرند.

,

وی با اشاره به اینکه ایجاد هماهنگی و توان لازم وزیران برای انجام وظایف محوله از طرف رئیس‌جمهور بسیار حائز اهمیت است که باید پیگیری و رصد لازم صورت گیرد تا اعضای کابینه بتوانند وظایف محوله را محقق کنند، تشریح کرد: مردم امیدی زیادی به دولت سیزدهم بسته‌اند و این دولت می‌تواند کارآمدی  انقلاب اسلامی را به ظهور برساند.

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: این دولت می‌تواند بگوید که اسلام و انقلاب اسلامی این ظرفیت را دارد که مشکلات را پشت سر بگذارد و اقدام اساسی در کنترل تورم و مباحث معیشتی و معضلات جامعه داشته باشد و این کار باروحیه مدیریت جهادی برگرفته از ارزش‌های انقلاب اسلامی، قابل تحقق است.

,

وی با بیان اینکه با حمایت از دولت و همچنین انتقاد سازنده و به‌موقع بتوانیم اشکالات احتمالی موجود برطرف شود و دولت باقدرت بتواند به موفقیت خود برسد، تأکید کرد: گاهی اوقات برخی مدیریت‌ها را می‌بینیم که مدیریت اداری در کشور اعمال می‌شود و در شرایط فوق‌العاده‌ای که در کشور قرارگرفته‌ایم این مدیریت‌ها به‌تنهایی کارگشا نیست و باید در کنار مدیریت جهادی نیز داشته باشیم تا از مشکلات عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه