اخبار داغ

فرماندار شهرستان ری:

رسانه‌ها روحیه اعتماد و امید را به جامعه تزریق کنند

رسانه‌ها روحیه اعتماد و امید را به جامعه تزریق کنند
فرماندار شهرستان ری گفت: رسانه‌ها با انعکاس صحیح اخبار و نشر خبرهای امیدوارکننده و مثبت، روحیه اعتماد و امید را به جامعه تزریق کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حسین توکلی عصر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع رسانه‌ای آفتاب، اظهار کرد: از ابتدای آغاز فعالیت به عنوان فرماندار شهرستان ری همواره ارتباطی نزدیک و صمیمی با فعالان رسانه‌ای داشته و دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی با قدردانی از مجموع عملکرد رسانه‌های شهرستان ری در انعکاس خواسته‌ها و مطالبات مردم به مسئولان، گفت: یکی از اصولی که فعالان رسانه‌ای باید همواره خود را ملزم به آن بدانند، این است که با اخلاق‌مداری و رعایت اصول کار حرفه‌ای و به دور از هرگونه تهمت و افترا مطالبات جامعه را منتقل کنند.
,
 
,
فرماندار شهرستان ری خاطرنشان کرد: خبرنگاران با بازنشر اخبار مثبت به تزریق روحیه امیدواری در جامعه کمک کرده و بستری را فراهم کنند که اقشار مردم با اعتماد به آن‌ها اخبار را صرفا از طریق منابع خبری و رسانه‌ای داخلی دریافت و رصد کنند.
,
 
,
توکلی بیان کرد: یکی از رسالت‌های اصحاب خبر و رسانه این است که روحیه اعتماد و امید به آینده را در بین مردم تقویت کرده و با حفظ اصل امانت‌داری، از انتشار برداشت‌ها و استنباط‌های شخصی خود پرهیز کنند.
,
 
,
وی با انتقاد از اینکه برخی‌ها به جای انعکاس کامل و صحیح اخبار و صرفا از طریق بازی با کلمات رخدادها و وقایع را به نحو دیگری جلوه می‌دهند، افزود: فضای نقادی را در شهرستان ری برای خبرنگاران باز گذاشته و از نقدهای صحیح و سازنده استقبال می‌کنیم.
,
 
,
فرماندار شهرستان ری با مثبت ارزیابی کردن مجموع عملکرد رسانه‌های فعال در این شهرستان، ادامه داد: مجتمع رسانه‌ای آفتاب ری با بهره‌گیری از پیشکسوتان حوزه رسانه توانسته سهم قابل توجهی در انعکاس درست و به‌هنگام اخبار داشته باشد.
,
 
,
توکلی ابراز امیدواری کرد رسانه‌ای در فضایی ضابطه‌مند و همدل با وحدت رویه و اولویت قرار دادن مسائل مربوط به مردم در این حوزه فعالیتی اثربخش داشته و نقش خود را در توسعه و پیشرفت ایفا کنند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه