اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

تداوم کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی/نهضت جهادی‌ها در هفته بسیج ادامه دارد

تداوم کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی/نهضت جهادی‌ها در هفته بسیج ادامه دارد
هنری گفت: نهضت خدمت رسانی جهادگران و توزیع بسته‌های حمایتی و ارزاق بین نیازمندان خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج ادامه می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری امروز یکشنبه در حاشیه جلسه کمیته حمایتی طرح شهید حاج‌قاسم سلیمانی که با هدف کمک به ریشه‌کنی بیماری کرونا برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج اجرای فعالیت‌هایی در راستای حمایت و پشتیبانی از خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا و خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار پیگیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از توزیع بسته‌های حمایتی و پشتیبانی در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر خبر داد و افزود: در ایام هفته بسیج نهضت خدمات مؤمنانه با همکاری گروه‌های جهادی سطح استان انجام می شود.

,

وی ادامه داد: با توجه به نیازهای بهداشتی و درمانی که در روستاها و مناطق محروم استان احساس می‌شود در این ایام به دلیل تشدید بیماری کرونا، برگزاری اردوهای جهادی پزشکی را خواهیم داشت.

,

هنری بیان داشت: طی تفاهمی با کمیته امداد و مجموعه هلال‌احمر، امسال در بحث تامین داروها، نیازمندی‌ها و اقلام مورد نیاز این اردوهای پزشکی برنامه‌ریزی شد تا به حجم قابل‌توجهی از خانواده‌های نیازمند خدمات پزشکی ارائه شود.

,

به گفته وی با توجه به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با استفاده از ظرفیت بنیاد برکت و سایر مجموعه ها بحث تأمین و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها در دستور کار است.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری برای تأمین بخشی از داروهای مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج و کمک به درمان این بیماران، گفت: یکی دیگر از نیازمندی ها بحث سوءتغذیه کودکان و مادران باردار است که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، معاونت بهداشتی و هلال‌ احمر برنامه‌ریزی برای تامین شیرخشک رایگان برای تعدادی از خانواده‌های نیازمند انجام خواهد شد.

,

هنری ادامه داد: همچنین برای افرادی که مشکل تامین پوشک و سایر داروهای مورد نیاز را دارند نیز برنامه‌ریزی انجام‌شده که از این ظرفیت هم استفاده بهینه صورت گیرد.

,

وی با اشاره به ادامه روند توزیع بسته‌های حمایتی و ارزاق بین نیازمندان استان اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت نهادهای مختلفی شامل بنیاد برکت، کمیته امداد، مجموعه بسیج و سپاه و سایر دستگاه‌هایی که در نهضت کمک مؤمنانه فعالیت دارند، بسته‌های مواد غذایی در بین خانواده‌های آسیب‌پذیر همزمان با هفته بسیج توزیع خواهد شد.

,

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در پایان پیگیری تامین و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای ارائه به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر در بحث کرونا و پشتیبانی از گروه‌های جهادی را از دیگر محورهای جلسه کمیته حمایتی قرارگاه شهید حاج‌قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: رزمایش بزرگی از حرکت‌های جهادی در هفته مبارک بسیج خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه