اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا:

سفرهای استانی دولت سیزدهم، امید را در دل مردم زنده کرد

سفرهای استانی دولت سیزدهم، امید را در دل مردم زنده کرد
امیری گفت: سفرهای استانی دولت سیزدهم و ارتباط صمیمی با مردم، امید را در جامعه زنده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، موجی از امید جامعه را فرا گرفت به طوری که طی ۱۰۰ روز گذشته اقدامات قابل ملاحظه و چشمگیری در بخش های مختلف رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: دولت رئیسی در راستای تسریع در روند واکسیناسیون بسیار جدی عمل کرد به طوری که تاکنون بالغ بر ۷۰ درصد جمعیت کشور واکسن کرونا دریافت کردند و این امر در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا بسیار اثرگذار بود.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا با اشاره به اقدامات دولت جدید در بُعد سیاسی، تصریح کرد: در برجام انتظار داشتیم که دولت قبل در برابر اهداف توسعه طلبانه آمریکا و دیگر کشورهای غرب بیایستد و اقتدار خود را نشان دهد ولی اینگونه نبود اما در این دولت از موضع قدرت وارد شدند و بسیار مقتدرانه اقدام می کنند که رضایت بخش است.

,

امیری با بیان اینکه سفرهای استانی اوج رسیدگی به مشکلات را نشان می دهد، گفت: طی این مدت که دولت جدید فعالیت خود را آغاز کرده در واقع رکورد سفرهای استانی را در این مدت کوتاه شکست که رئیس جمهور تلاش دارد تا از نزدیک نواقص و کاستی ها را ببیند و صحبت های گرم و صمیمی با همه اقشار مردم نشان از متواضع بودن و مردمی بودن این دولت دارد.

,

وی بیان کرد: در دولت گذشته متاسفانه هر از چند گاهی شاهد تعطیلی کارخانجات واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران این واحدها بودیم که این امر تبدیل به یک رویه شده بود ولی خوشبختانه طی این مدت احیای مجدد واحدهای تولیدی و چرخیدن چرخ این واحدها، امید را در دل بسیاری از مردم قرار داده است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی غرب آسیا خاطرنشان کرد: از دیگر اقدام جدی این دولت، آزادکردن پول های مسدود شده و همچنین ترخیص کالاهایی بود که گاها در گمرک نگه داشته می شدند، همچنین در مدیریت بحران نیز این دولت نشان داد که چگونه عزم جدی دارد که در قضیه جایگاه های سوخت بلافاصله اقدامات رفع مشکل آغاز و تیر دشمن در این موضوع به سنگ خورد.

,

امیری گفت: این تنها بخشی از برنامه های کوتاه مدت دولت انقلابی است و قطعا در برنامه های میان مدت و بلند مدت شاهد اقدامات بیشتری خواهیم بود، اگرچه دولت قبلی در وعده ۱۰۰ روزه فقط شعار داد و فقط وعده های پوچ از آنها شنیده می شد اما در این دولت وعده های عملیاتی و میدانی می دهند که همه برنامه ها تحقق می یابد.

,

 

,

انتهای پیام/      

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه