اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

پیوستن به پیمان شانگهای نویدی بر حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است

پیوستن به پیمان شانگهای نویدی بر حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است
علیرضا زندیان گفت: عضویت ایران در پیمان شانگهای و ارتباط با اقتصاد بلوک شرق و کشورهای همسایه نویدی بر حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: اقدامات جهادی دولت مردمی آیت الله رئیسی موجی از امید را در بین اقشار مختلف جامعه به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: یکی از اقدامات مهم در ابتدای این دولت حاصل شد عضویت ایران در پیمان شانگهای است که در هشت سال قبل خبری از آن نبود.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: صرف نظر از دستاوردهای اقتصادی عضویت ایران در پیمان شانگهای، این رخداد از نقطه نظر ایجاد موازنه راهبردی در حوزه تنظیم روابط با غرب نیز جزء دستاوردهای قابل توجه برای کشورمان است.

,

زندیان با تاکید بر اینکه پیوستن کشور ایران به پیمان شانگهای اقتدار این اتحادیه را زیاد می کند، بیان داشت: این گام مهم ظرفیت قاره کهن را در مقابل اتحادیه اروپا و آمریکا به رخ می کشد که نقش مهمی در روابط سیاسی کشورهای همسایه دارد.

,

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیوستن به پیمان شانگهای اولین گام مهم و دقیق دیپلماسی انقلابی است، گفت: سازمان شانگهای یک الگوی موفق جهت تامین منافع کشورها در نظام جدید جهانی است.

,

زندیان تاکید کرد: حضور کشور ایران در پیمان شانگهای نشان داد که آمریکا تنها خدانیست و می شود در مقابلش ایستاد و کلید مشکلات اقتصادی را باز کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه