اخبار داغ

یادداشت؛

شورای شهر کرمانشاه صدای مردم را خواهد شنید؟

شورای شهر کرمانشاه صدای مردم را خواهد شنید؟
اینکه تا به امروز شورای جدید شهر کرمانشاه، شهرداری برای کرمانشاه انتخاب نکرده است، یک مساله مهم است که بایستی در آینده در خصوص آن بحث شود اما حال که به نظر می رسد انتخاب شهردار نزدیک است لازم است که اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار صدای مردم را بشنوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، انتخاب شهردار کرمانشاه مدت هاست که به یک سوال بزرگ تبدیل شده است! اینکه تا به امروز شورای جدید شهر کرمانشاه، شهرداری برای کرمانشاه انتخاب نکرده است، یک مساله مهم است که بایستی در آینده در خصوص آن بحث شود اما حال که به نظر می رسد انتخاب شهردار نزدیک است لازم است که اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار صدای مردم را بشنوند.

انتخابات اخیر نشان داد که مردم به تفکر حاکم بر دولت سابق "نه" گفته اند و با انتخاب دولت انقلابی اعلام کردند که می خواهند مدیریت های کشور را به دست افرادی با این تفکر بدهند.

بر همین اساس با توجه به اینکه شهرداری ها نیز به عنوان یک نهاد مهم در زندگی مردم شناخته می شوند، لازم است که در آن مدیرانی حضور داشته باشند که به خواسته مردم نزدیک باشند. بدون شک با توجه به اینکه نگاه مردم به مدیران در انتخابات اخیر مشخص شده است، لازم است که شورای شهر کرمانشاه، شهرداری انتخاب کند که به دولت سابق(دولت روحانی) و حامیان سیاسی آن نزدیک نباشد و تفکری انقلابی شبیه به آنچه مردم در انتخابات اخیر اعلام کردند، داشته باشد.

بایستی دید شورای شهر کرمانشاه در این آزمون مهم سربلند بیرون می آید یا خیر!

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه