اخبار داغ

رییس مرکز اسلامی گلستان:

دولت سیزدهم به اقوام و مذاهب نگاه ویژه دارد

دولت سیزدهم به اقوام و مذاهب نگاه ویژه دارد
حجت‌الاسلام دیلم گفت: یکی از موضاعاتی که باعث اعتمادسازی اهل سنت نسبت به نظام خواهد شد؛ توجه ویژه به مرزها و محرومیت‌زدایی و انتصابات در حوزه اهل سنت است که خوشبختانه رئیس‌جمهور در زمان انتخابات موضوع توجه به اقوام و مذاهب را مطرح کرد و در حال حاضر شاهد اقدامات وی در این راستا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام نورعلی دیلم در گفتگو با گلستان ما، گفت: یکی از ظرفیت های کشور ما، حوزه اقوام و مذاهب است که در این راستا، در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و تمامی مناسبت ها و صحنه های مهم نظام و انقلاب شاهد حضور باشکوه اقوام و مذاهب بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: یکی از موضاعاتی که باعث اعتمادسازی اهل سنت نسبت به نظام خواهد شد؛ توجه ویژه به مرزها و محرومیت زدایی و انتصابات در حوزه اهل سنت است که خوشبختانه رئیس جمهور در زمان انتخابات موضوع توجه به اقوام و مذاهب را مطرح کرد و در حال حاضر شاهد اقدامات وی در این راستا هستیم.
,
 
,
حجت السلام دیلم تاکید کرد: حضور رئیس جمهور در استان های که برادران و خواهران اهل سنت ما در حال زندگی هستند، حضور در بین مردم و حضور در دل برنامه ها، یکی از شاخصه های دولت سیزدهم است.
,
 
,
وی ادامه داد: انتصاب یکی از علمای اهل سنت کشور به عنوان مشاور ریاست جمهوری، از جمله اقدامات قابل تحسین رئیس جمهور بود که نشان از اهمیت و جایگاه اقوام و مذاهب در دولت سیزدهم است.
,
 
,
وی ادامه داد: با توجه به مشاوره ها و رایزنی هایی که در استان گلستان نیز داشتیم؛ خوشبختانه نگاه استاندار جدید هم نگاه ویژه ای در انتصابات اهل سنت خواهد داشت.
,
 
,
حجت الاسلام دیلم در پایان گفت: ما هم به عنوان مرکز اسلامی استان گلستان در کنار استاندار و دولت سیزدهم خواهیم بود تا به واسطه آن باعث افزایش اعتماد اهل سنت به نظام و انقلاب و تحکیم آن باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه