اخبار داغ

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

مهار تورم توسط دولت سیزدهم، موفقیت بسیار بزرگی است

مهار تورم توسط دولت سیزدهم، موفقیت بسیار بزرگی است
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه توانسته تورم را مهار کند که موفقیت بسیار خوبی است، گفت: دولت توانسته بر روی قیمت‌گذاری‌ها دست بگذارد البته در این راه باید سرمایه‌داران زالوصفت را با قاطعیت به عقب براند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون با یک دولت مردمی مواجه است و دولت آیت‌الله رئیسی و اعضای کابینه نشان داده‌اند که هم با مردم، صادق بوده و هم در ارتباط با وظایف خود، فعال و پای کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: از گویش مردم نیز پیداست که دولت سیزدهم به صورت جدی کار می‌کند و هیچگونه تشریفات و بلوف زدنی هم در کار نیست و تلاش دولتمردان در عمل، مشهود است.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی تصریح کرد: البته قطعاً مردم می‌دانند وضعیت کشوری که متاسفانه چندین سال به سوی بی‌برنامگی، گرانی و تورم می‌رفته را نمی‌شود در 100 روز یا یک سال، اصلاح کرد و به‌طور یقین، دولت فعلی به زمان نیاز دارد تا بتواند مشکلات موجودی که از دولت قبل به جا مانده را حل کند.

,

وی افزود: مشاهده می‌کنیم که دولتمردان در تلاش هستند تا مشکلاتی که بیشتر آن‌ها با معیشت مردم در ارتباط است را حل کنند.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به حضور سرزده اعضای کابینه، معاون اول و حتی خود رئیس‌جمهوری در میان مردم، بازار، کارخانجات، ادارت و نهادهای مختلف گفت: این حضور سرزده نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

,

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه توانسته تورم را مهار کند که موفقیت بسیار خوبی است، اظهار داشت: دولت توانسته بر روی قیمت‌گذاری‌ها دست بگذارد البته اگر سرمایه‌داران زالوصفت اجازه دهند.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند مملکتی که مدتی با دست سرمایه‌دار چرخیده و سرمایه‌داران به تمام خواسته‌های نامشروع و نامعقول خود رسیده و پول کلانی از مردم به جیب زده‌اند را به این آسانی نمی‌شود مهار کرد.

,

وی افزود: البته دولت در تلاش است و تاکنون نیز تا حدودی توانسته که تورم را مهار کند و این مسیر همچنان ادامه دارد.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: به دولتمردان توصیه می‌شود از سرمایه‌داران زالوصفتی که مدتی با مدد دولتمردان زمان‌شان خورده‌اند، نترسند و چنان از آن‌ها انتقام بگیرند که مردم راضی باشند.

,

وی افزود: دولتمردان باید در راستای خواسته مردم پیش بروند و دلالان به ظاهر سرمایه‌دار را با قاطعیت تمام به عقب بزنند و بدانند که در این راه هم رهبر معظم انقلاب، حمایت‌شان می‌کنند و هم ملت، پشتیبان آن‌ها هستند تا همه چیز به سمت روشنایی و موفقیت برود.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه واکسیناسیون گسترده کرونا، نمونه بارزی از تلاش شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات است، اظهار داشت: ویروس کرونا با تمام توان در کشور میدان‌داری می‌کرد اما وقتی دولت سیزدهم به روی کار آمد، چنان برنامه‌ریزی کرد که اکثر مردم در ماه‌های اخیر واکسینه شده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: مردمی که برای تزریق واکسن در پشت دروازه‌های مرزی ارمنستان صف می‌کشیدند امروز به راحتی و در نزدیکترین پایگاه به محل سکونت خود واکسن کرونا را تزریق می‌کنند که این امر موفقیت بسیار خوبی است.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با تاکید بر اینکه دولتمردان در کنار تمام این تلاش‌ها باید در گماردن افراد در پُست‌های مختلف، حساس و محتاط باشند تا دوباره گرفتار بعضی از افراد ناصالح نشویم، گفت: دولتمردان اجازه حضور افراد ناصالح در پُست‌ها را ندهند و افراد ناصالح را برکنار کنند تا مردم با انسان‌های لایق، کاردان و مومن مواجه باشند و خستگی، غم و نگرانی‌های چندین‌ساله برطرف شود.

,

وی با بیان اینکه قطعا دولتمردان این نیت پاک را دارند که از اقوام و دوستان خود در جایگاه‌های مدیریتی استفاده نکنند، اظهار داشت: مردم به شدت باهوش و تیزبین هستند و وقتی می‌بینند مسئولی از اقوامش را در کاری گمارده، سریع اعتراض‌ها بلند می‌شود و این نگهبانی مردم از دولتمردان و قانون بسیار خوب و کارگشاست.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه آینده‌ای بسیار زیبا و روشنی را برای کشور ترسیم و تصور می‌کنیم، خاطرنشان کرد: دولتمردان خیلی خوب تلاش می‌کنند اما باید از افراد جوان، باتخصص و باایمان استفاده کنند که اهل کار باشد.

,

وی تاکید کرد: باید از نیروهای جوان، باهوش، مومن، ولایی، فعال و اهل کار استفاده شود تا کار کند و نیز کار و تلاش او را ببینند.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه تجربه نشان داده که اگر حتی افراد متخصص هم بر سر کار آیند اما متعهد و اهل کار نباشد و تنبل باشد و فقط حرف بزند، مشکلی را حل نمی‌کند، افزود: دولتمردان باید به دنبال افرادی باشند که مومن، خداترس، متخصص و اهل کار باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه