اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد؛

رئیس جمهور خط قرمزی برای خود و بستگانش قائل نیست/ عدم هزینه تراشی دولت سیزدهم در مسئله سیاست خارجی

رئیس جمهور خط قرمزی برای خود و بستگانش قائل نیست/ عدم هزینه تراشی دولت سیزدهم در مسئله سیاست خارجی
قادری با بیان اینکه دولت سیزدهم برخلاف دولت قبل حاشیه سازی نمی‌کند، مطرح کرد: دولت آقای رئیسی خط قرمزی برای خود، بستگان و نزدیکانش قائل نیست و اعضای دولت گردنشان در مقابل قانون از مو باریکتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شوری اسلامی در گفت‌وگو با تهران پرس با اشاره به شاخصه مردمی بودن دولت سیزدهم عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های دولت مردمی بودن آن است؛ به گونه‌ای که شاهد هستیم رئیس جمهور بی تکلف در محافل و مجامع عمومی و در سفرهای استانی حاضر می‌شود و با مردم صحبت می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه این مطلب بیان کرد:  در دولت سابق چنین انعطاف پذیری از سوی آقای روحانی مشاهده نشد، به طوری که حتی وزرای دولت نیز امکان صحبت با رئیس جمهور را نداشتند. همچنان‌که تعاملی که امروز بین سه قوا وجود دارد، در دولت سابق نبود.

قادری با بیان اینکه دولت سیزدهم برخلاف دولت قبل حاشیه سازی نمی‌کند، مطرح کرد: دولت آقای رئیسی خط قرمزی برای خود، بستگان و نزدیکانش قائل نیست و اعضای دولت گردنشان در مقابل قانون از مو باریکتر است. ضمن آنکه برخلاف دولت گذشته که با زخم زبان‌ها و با طعنه ها سعی می‌کرد مشکل ایجاد کند، در این دولت چنین موضوعی مطرح نیست. در مواجهه با مسائل و مشکلات مردم نیز برای مرتفع کردن آنها تلاش می‌شود، موضوعی که در دولت گذشته حسرت آن وجود داشت!

وی با تاکید بر تعامل مثبت دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی عنوان کرد: دولت سیزدهم در مسئله سیاست خارجی هزینه تراشی نمی‌کند و تعامل خوبی با کشورهای همسایه و شرق برقرار کرده و همه تخم مرغ های خود را در سبد غربی‌ها نگذاشته است، به گونه‌ای که غربی‌ها نیز به این جمع‌بندی و باور رسیده‌اند که ایران صرفا متکی به غربی‌ها نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: در ارتباط با مسائل منطقه نیز اقدامات خوبی شکل گرفته است و بحران‌هایی که در رابطه با مسائل آذربایجان ایجاد شد، به خوبی مدیریت شد و ضمن دفاع از مواضع و دیدگاه‌های انقلابی نظام، در موضوعات مختلف تا کنون ایجاد تنش و حساسیت صورت نگرفته است.

انتهای پیام/محمودرضا زارع
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه