اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

سیاست دولت سیزدهم جوان‌گرایی است/ مدیریت امروز کشور بدون حضور جوانان غیرممکن است

سیاست دولت سیزدهم جوان‌گرایی است/ مدیریت امروز کشور بدون حضور جوانان غیرممکن است
محمدصدرا پیروی گفت: جوان‌گرایی یکی از برنامه‌های اصلی آقای رئیسی در زمان انتخابات بود و اولین گام را با انتخاب وزرایی جوان عملی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: جوان‌گرایی دولت سیزدهم سبب می‌شود وزرا با وقت و انرژی بیشتری در خدمت مردم و مطالبات مردم جامعه باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدصدرا پیروی ادامه داد: جوان‌گرایی یکی از برنامه های اصلی آقای رئیسی در زمان انتخابات بود و اولین گام را با انتخاب وزرایی جوان عملی کرد.
,
 
,
وی گفت: میانگین سنی دولت‌های یازدهم و دوازدهم به ترتیب ۵۷ و ۵۸ بود که این عدد در کابینه حجت‌الاسلام رئیسی به ۵۲ سال رسید.
,
 
,
پیروی افزود: استفاده از جوانان در کابینه، دادن پیام امید به همه جوانان کشور است بنابراین این قشر در دولت سیزدهم مورد توجه هستند و آقای رئیسی با این حرکت، اعتماد به جوانان را عملی ثابت کرد.
, قشر در دولت سیزدهم مورد توجه هستند و آقای رئیسی با این حرکت، اعتماد به جوانان را عملی ثابت کرد.,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: از طرفی مقام معظم رهبری، جوانان را مولفه اصلی برای تحقق گام دوم انقلاب دانستند بنابراین باید عرصه برای این جوانان فراهم شود تا بتوانند کشور را با ایده های ناب شان به خودکفایی برسانند.
,
 
,
پیروی ادامه داد: دولت سیزدهم همواره درصدد تامین منویات رهبر انقلاب است و اعتماد به جوانان و استعدادهای آنها مهر تائیدی بر این ادعاست.
,
 
,
وی تاکید کرد: جوانان چشم‌ بینا و گوش‌ شنوای جامعه هستند و طبیعتا مدیریت امروز کشور نیاز به یک پوست اندازی دارد که بدون حضور جوانان محقق نخواهد شد.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: جوان‌گرایی فقط معطوف به انتخاب وزرا در بدنه دولت نبوده و در شهرداری‌ها و انتخاب استانداران نیز به این مهم توجه شده است بنابراین دولت سیزدهم به معنای واقعی کلمه فعل جوانگرایی را در عمل صرف کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه