اخبار داغ

معاون اول رییس جمهور:

ساخت و تعمیر منازل زلزله‌زده قبل از زمستان انجام شود/ مشکلات آب و برق روستاها زلزله زده به زودی مرتفع می شود

ساخت و تعمیر منازل زلزله‌زده قبل از زمستان انجام شود/ مشکلات آب و برق روستاها زلزله زده به زودی مرتفع می شود
مخبر گفت: برخی از روستاها های هرمزگان بر روی گسل قرار دارند همواره در معرض خطر قرار دارند باید در آن روستاها راهداری و پایگاه های امداد راه اندازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمدمخبر، معاون اول رییس جمهور در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان اظهار کرد: مشکلات آب و برق روستاها بر اثر زمین لرزه به زودی مرتفع می شود و یکی از روستاها که مشکل حفاری دارد ممکن است که طولانی شود اما مابقی روستا ها باید در کمترین زمان ممکن مشکلات آن ها حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: چادر با فوریت بین زلزله زدگان تقسیم شود و همه دستگاه ها دست به دست هم دهند تا غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع شود.

,

مخبر با تاکید بر اینکه تمام وسایل خانه زلزله زدگان تهیه می شود، عنوان کرد: با توجه به‌ اینکه منازل زلزله زده کوچک هستند باید ساخت و تعمیر آنها قبل از زمستان باید انجام شود.

,

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: برخی از روستاها های هرمزگان بر روی گسل قرار دارند همواره در معرض خطر قرار دارند باید در آن روستاها راهداری و پایگاه های امداد راه اندازی شود.

,

مخبر بخشی از پل های ارتباطی روستاهای هرمزگان از بین رفته بود هرچند که به طور کامل از بین نرفته است؛ ولی نمی توان از آنها استفاده کرد هر چه سریع تر باید این پل ها ساخته شود زیرا تردد بین روستا و شهرها دچار مشکل می شود که این خودش چالش است.

,

وی خاطر نشان کرد: نوسازی مدارس با همراهی بنیاد برکت بسیج شود و مدارس تعمیر شوند؛ با توجه به اینکه جمعیت دانش آموزان روستاها کم است در شرایط کرونا نیز حضوری مدارس برپا است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه