اخبار داغ

دو خبر از فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

آغاز اردوی تیم ملی زورخانه ای/ برگزاری قرعه کشی لیگ برتر

آغاز اردوی تیم ملی زورخانه ای/ برگزاری قرعه کشی لیگ برتر
اردوی تیم ملی زورخانه ای از امروز 24 آبان ماه در کرج می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی در کرج برگزار خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این اردو از امروز دوشنبه 24 آبان ماه آغاز و تا یکشنبه 30 آبان ماه با هدف بالابردن آمادگی اعضای تیم ملی برای حضور پرقدرت در رویدادهای بین المللی پیش روی تشکیل می گردد.

,

 بر همین اساس می بایست دعوت شدگان به اردو با توجه به شرایط کشور و اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین با توجه به رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نسبت به تهیه و به همراه داشتن تی شرت ورزشی، شلوارک باستانی، دوبنده کشتی، شلوارک کشتی پهلوانی، کمربند کشتی پهلوانی اقدام نمایند.

,

 

,

*مراسم قرعه کشی لیگ برتر سال 1400 برگزار می شود

, *مراسم قرعه کشی لیگ برتر سال 1400 برگزار می شود,

رییس سازمان لیگ ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از برگزاری مراسم قرعه کشی دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ورزشهای زورخانه ای در سال 1400 خبر داد. 

,

محمدشهباز علیزاده در باره مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: این دوره از رقابت های لیگ برتر ورزش های زورخانه ای با شعار "پهلوانان واقعی شهدا هستند" برگزار خواهد شد که 10 تیم آمادگی خود را اعلام نموده اند و در قالب دو گروه 5 تیمی با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

,

وی در ادامه افزود: بر همین اساس مراسم قرعه کشی این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج  با حضور نمایندگان باشگاه ها از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 26 آبان ماه در ساختمان شماره 2 فدراسیون برگزار می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه