اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

دولت سیزدهم گام های استواری در جهت رفع مشکلات برداشته است/ احیای روحیه جهادی، مهمترین تحول دولت جدید

دولت سیزدهم گام های استواری در جهت رفع مشکلات برداشته است/  احیای روحیه جهادی، مهمترین تحول دولت جدید
حمید رضا ترقی گفت: با توجه به اینکه در این مدت کوتاه از عمردولت جدید هنوز هیچ تغییری در مواضع وسیاست های آمریکا رخ نداده است، اما تنها هیات دولت با تکیه برتوان و ظرفیت داخلی توانسته گام های موثری در جهت رفع مشکلات جامعه بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم گفت: آنچه تاکنون از برایند فعالیت های دولت استنباط  می شود یک چرخش قابل ملاحظه ای در روش مدیریت و برنامه ریزی و توجه به مطالبات مردمی را می توان مشاهده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این فعال سیاسی در ادامه اذعان کرد: با توجه به اینکه در این مدت کوتاه از عمردولت جدید هنوز هیچ تغییری در مواضع و سیاست های آمریکا رخ نداده است، اما تنها هیات دولت با تکیه برتوان و ظرفیت داخلی توانسته گام های موثری در جهت رفع مشکلات جامعه بردارد.

,

ترقی همچنین تصریح کرد: دولت علی رغم کسری شدید بودجه اما بدون استقراض از بانک مرکزی و یا حتی چاپ پول که منجر به تورم بیشتر شود، توانسته کشور را به خوبی مدیریت کند.

,

 وی با بیان اینکه دولت توانسته با کمک قوه قضائیه گام های موثری جهت رفع موانع و تولید در جامعه ایجاد کند، افزود: کابینه سیزدهم در جهت حل مشکلات معیشتی مردم و تحقق عدالت اجتماعی گام های موثری را برداشته که قطعا تمام این اتفاقات منجر به افزایش تولید و کاهش نرخ بیکاری خواهد شد.

,

این کارشناس و تحلیلگر سیاسی با اشاره به افزایش امید و اعتماد بین مردم و دولت اظهار کرد: با توجه به وضعیت نا امید کننده در دولت قبل و شنیده شدن مشکلات و نیازهای مردم در دولت فعلی طبیعتا امید به ترمیم شکاف بین دولت و ملت بیشتر شده است و براساس نظر سنجی ها بیش از ۶۰ درصد مردم امید به حل مشکلات دارند و این موضوع حتی در نظر سنجی های خارجی مانند گالوپ نیز مشاهده می شود.

,

ترقی با ذکر اینکه سیاست دولت جدید در حل مشکلات اعتماد به داخل و گره نزدن مشکلات کشور به برجام است اظهار کرد: با عزت نفسی که دولت از خود در برابر زیاده خواهی آمریکا نشان داده ، موجب شده غربی ها مجبور شوند شرایط کشور را بپذیرند و از خواسته های خود عقب نشینی کرده و تاثیر برجام در مشکلات کشور کمرنگ شود.

,

وی در نهایت اذعان کرد: با ورود کشور به پیمان شانگهای، ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای پذیرفته شد، که طبیعتا در تقویت روابط بین ایران و کشورهای عضو کمک شایانی خواهد کرد و جلوی تلاش دشمنان برای انزوای ایران را خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه