اخبار داغ

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران خبر داد:

اجرای ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی در هفته بسیج

اجرای ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی در هفته بسیج
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: در هفته بسیج امسال ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار احمد ذوالقدر صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: ارزشمندترین و عظیم‌ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی است، چرا که انسان عنصر تاثیرگذار در رشد و تعالی کشور در حوزه‌های اجتماعی، امنیتی، ابتکار، تولید، اشتغال، فرهنگ و سیاست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: قدرت کار نیروی انسانی جوان به توان ارزیابی می‌شود، به این معنا که جوانی جامعه موجب می‌شود سرعت کار با توان و نه با ضریب پیش رود، همچنان که نقش این مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشهود است.
,
 
,
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران تاکید کرد: امروز استعمارگران و جهان‌خوران اعتراف می‌کنند که اسلام به عنوان مکتبی الهی قادر است بشر را به سعادت برساند.
,
 
,
سردار ذوالقدر بیان کرد: از سویی دشمنان به این مهم معترفند که ایران اسلامی کشوری مسلمان، شیعی و ظلم‌ستیز البته در جغرافیای ژئوپلوتیک و از نظر موقعیت جغرافیایی بی‌بدیل و بی‌مانند است.
,
 
,
وی با اشاره به حکمت الهی امام راحل در بنیان نهادن بسیج در ۵ آذر ماه ۵۸، خاطرنشان کرد : پس از پیروزی انقلاب یک تهدید محتمل و سنگین برای کشور متصور و آن حمله نظامی، کودتا و تجزیه‌طلبی بود، بنابراین معمار کبیر انقلاب با درک این مهم و با توجه به بی‌ثباتی کشور در حوزه نظامی، فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بسیج را صادر کرد.
,
 
,
اجرای ۱۷۹ برنامه در هفته بسیج
, اجرای ۱۷۹ برنامه در هفته بسیج, اجرای ۱۷۹ برنامه در هفته بسیج,
 
,
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مهمترین برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و از اجرای ۱۷۹ عنوان برنامه در قالب ۴۰۳۳ فعالیت اجرایی در هفته بسیج خبر داد.
,
 
,
سردار ذوالقدر با اشاره به برگزاری برخی از این برنامه‌ها در سطح همه نواحی و حوزه‌ها، تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره)، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا است.
,
 
,
وی فضاسازی عمومی، شهری و تبلیغی، تجلیل از خانواده‌های ۴ هزار شهید بسیجی، سرکشی از خانواده‌های شهدای و جانبازان مدافع حرم را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.
,
 
,
توزیع یک میلیون بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه
, توزیع یک میلیون بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه, توزیع یک میلیون بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه,
 
,
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: همچنین در قالب رزمایش کمک مومنانه و از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون قریب به یک میلیون بسته بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.
,
 
,
سردار ذوالقدر گفت: برپایی نمایشگاه‌های دستاورد بسیج، برگزاری یادواره شهید شاخص سلامت و بزرگداشت سه شهیده این حوزه، برگزاری رزمایش اقتدار و رژه خودرویی و موتوری، توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، برپایی میز خدمت و ارائه مشاوره‌های مذهبی، خانوادگی و اخلاقی در بوستان‌ها و معابر عمومی از دیگر برنامه‌ها است.
,
 
,
اجرای ۵۱۳ پروژه عمرانی
, اجرای ۵۱۳ پروژه عمرانی, اجرای ۵۱۳ پروژه عمرانی,
 
,
وی با اشاره به بهره‌برداری از ۵۱۳ پروژه عمرانی طی ۱۰ ماه گذشته، اظهار کرد: این پروژه شامل احداث و یا مرمت مدرسه، مسجد، کانال آبرسانی، خانه عالم و واحدهای مسکونی است، البته پروژه‌های دیگری از این دست در هفته بسیج اجرایی می‌شود.
,
 
,
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران از پرداخت تسهیلات ۳۶ میلیارد تومانی اشتغالزایی در حوزه‌ اقتصاد مقاومتی و یا اشتغال خانگی خبر و ادامه داد: با توجه به وقوع زمین‌لرزه در مناطق جنوبی کشور، همه پایگاه‌های مقاومت کمک‌های نوع‌دوستانه مردم شامل موارد نقدی و غیر نقدی را برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری و ارسال می‌کنند.
,
 
,
سردار ذوالقدر با اشاره به ارسال محموله کمک‌های مردم به زلزله‌زدگان اندیکا در استان خوزستان، بیان کرد: در هفته بسیج و به صورت نمادین ۱۲ واحد مسکونی تحویل زلزله‌زدگان سی‌سخت می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه