اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان خبرداد؛

پلمب ۵۰ واحد صنفی در لرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

پلمب ۵۰ واحد صنفی در لرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی
رحیمی گفت: ۵۰ واحد صنفی در لرستان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت رحیمی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با شیوع کرونا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در همه مکان‌ها خصوصا واحدهای صنفی به دلیل رفت و آمد بسیار افراد، مورد توجه قرار گرفته است که برای رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت مستمر نظارت هایی صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: همه واحدهای صنفی موظف به رعایت دستوالعمل‌ها از جمله استفاده از ماسک و مابقی شرایط هستند که در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ابتدا تذکر داده می شود و در بازرسی بعدی در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی، پلمب صورت می گیرد.

,

رئیس اتاق اصناف لرستان تصریح کرد: طی دو ماه گذشته در بازدید از واحدهای صنفی استان ۵۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شد، همچنین ۵۰ واحد صنفی نیز به علت گرانفروشی نیز پلمب گردید.

,

رحیمی با تاکید بر داشتن پروانه کسب واحدهای صنفی خاطرنشان کرد: تاکیدات زیادی شده که واحدهای بدون پروانه کسب برای دریافت این پروانه اقدام کنند و در بازرسی هایی که صورت می گیرد واحدهای فاقد پروانه پلمب می شوند.

,

وی بیان کرد: طی این دو ماه نیز ۱۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب پلمب شد و با توجه به اینکه حدود چهار هزار واحد بدون پروانه وجود دارد ضروری است تا صاحبان این واحدها برای دریافت پروانه اقدام نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه