اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۳۶ واحد صنعتی در لرستان از تملک بانک خارج شد

۳۶ واحد صنعتی در لرستان از تملک بانک خارج شد
رازانی گفت: ۳۶ واحد صنعتی در استان لرستان از تملک بانک خارج شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بختیار رازانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که در واحدهای صنعتی رخ داده بود حدود ۷۱ واحد صنعتی در شهرک‌ها در تملک بانک قرار داشت که پیگیری های لازم برای خروج از تملک بانک و احیای مجدد این واحدها در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: تاکنون ۳۶ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان از تملک بانک خارج شده و دوباره به چرخه تولید بازگشتند که این مهم با همکاری بانکها و برگزاری جلسات متعددد با مسئولان انجام گردید.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵ واحد تولیدی دیگر در تملک بانکهای استان قرار دارند البته از این تعداد ۱۷ واحد فعال بوده که تلاش می شود سریعا این واحدها با رفع مشکلات احیا شوند.

,

رازانی خاطرنشان کرد: خروج واحدهای در تملک بانک علاوه بر افزایش تولید در بحث اشتغال و اقتصاد نیز بسیار موثر است که برنامه ریزی شده تا بتوانیم تعداد دیگری را تا پایان سال به چرخه تولید بازگردانیم.

,

وی بیان کرد: برای این کار، همکاری بانکها بسیار حائز اهمیت است که با توجه به همکاری انجام شده طی این مدت، می طلبد واحدهای بیشتری وارد مدار تولید شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه