اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری:

دشمن با جنگ نرم درصدد فروپاشی ایران است

دشمن با جنگ نرم درصدد فروپاشی ایران است
سید حسن صفوی گفت: دشمنان در قالب جنگ نرم در مقابل ما ایستاده اند و تلاش می کنند که کشور را از داخل به ورطه فروپاشی بکشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سید حسن صفوی در مراسم تجلیل و رونمایی از کنب نویسندگان شهرستان ری که صبح امروز در فرهنگسرای ولا برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در قالب جنگ نرم در مقابل ما ایستاده اند و تلاش می کنند که کشور را از داخل به ورطه فروپاشی بکشانند.

وی گفت: دشمن در جنگ نرم تلاش می کند، مردم ایران را شبیه خودشان کنند که اگر مراجع و علما نبودند چه بسا شبیه آنها می شدیم.

رئیس اداره ارشاد شهرستان ری خاطرنشان کرد: جنگ نرم از پایین به بالا شروع می شود. اگر فرهنگ غنی در کشور وجود داشته باشد این عملیات با شکست مواجه می شود.

صفوی با بیان اینکه کتابخوانی به در کشور ما شرایط مساعدی ندارد، گفت: انتظار نداریم که مردم در ابتدای کار، روزی دو یا سه ساعت کتاب بخوانند. برای شروع بهتر است روزی یک ربع کتاب بخوانند و بعد یه یک عادت یومیه تبدیل خواهد شد.

وی درباره ویژگی های کتاب نویسی برای بازه سنی کودکان گفت: در مرحله نخست باید از تصاویر شاد و خلاقانه و در مرحله دوم از لطایف استفاده شود تا کودکان با خواندن کتاب شاد شوند. سومین ویژگی این است که خوانش کتاب باید آسان باشد و چهارم اینکه نویسنده‌ کتاب کودکان بصیرت افزایی را دنبال کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه