اخبار داغ

مشاور باشگاه تراکتور:

عقد قرارداد در نیمه‌شب، خواست سولدو بود/ سهرابی، گزینه اصلی مدیریت تراکتور

عقد قرارداد در نیمه‌شب، خواست سولدو بود/ سهرابی، گزینه اصلی مدیریت تراکتور
عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور در مورد دلایل عقد قرارداد نیمه شب با سرمربی جدید این تیم و حواشی آن توضیحاتی را ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با آناج درخصوص حضور زوانیمیر سولدو و انعقاد قرارداد در نیمه شب با این سرمربی، اظهار داشت: مربیان اروپایی تا قرارداد امضاء نکنند کارشان را به هیچ عنوان شروع نمی‌کنند و قدم از قدم برنمی‌دارند. سولدو زمانی که بامداد امروز به تبریز رسید و در باشگاه حاضر شد، اعلام کرد سریعاً قرارداد را امضاء کنیم تا کارش را از صبح شروع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: بخاطر اینکه فرصت زیادی تا بازی با سپاهان نداریم به همین علت قرارداد را نیمه شب منعقد کردیم. از طرفی، قرار بود سرمربی جدید صبح از امکانات باشگاه بازدید کند و پس از آن هم باید جلسه معارفه برگزار می‌شد و نیاز بود تا هر چه سریع‌تر قراردادش را منعقد کنیم.

,

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا هیچ مسئولی از این باشگاه هنگام عقد قرارداد کنار سرمربی جدید حضور نداشت، گفت: اتفاقاً من در موقع عقد قرارداد در باشگاه حضور داشتم و در کنار سولدو عکس یادگاری گرفتم ولی منتشر نکردیم چراکه سمت اجرایی ندارم.

,

نصیرزاده خاطرنشان کرد: البته من در زمان مدیرعاملی نیز علاقه‌ای به این کار نداشتم. یادتان باشد در گسترش فولاد و ماشین‌سازی با اینکه مدیرعامل بودم حتی در کنار آندرانیک تیموریان که یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال‌مان بود، عکس نگرفتم.

,

وی درباره گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه تراکتور تصریح کرد: دکتر میرمعصوم سهرابی گزینه اصلی برای تصدی‌گری مدیریت باشگاه هستند که قبلاً هم در این سمت حضور داشتند. در مورد دکتر خطیر نیز باید بگویم شاید ایشان یکی از گزینه‌ها باشند ولی من اطلاعی ندارم.

,

سخنگوی هیات مدیره باشگاه تراکتور در پایان در واکنش به سوالی دیگر مبنی بر اینکه «آیا مربی جدیدی به کادرفنی این تیم اضافه خواهد شد یا خیر؟» تاکید کرد: باشگاه درباره دستیار ایرانی تصمیم‌گیری می‌کند. اگر باشگاه در این باره به جمع‌بندی برسد، می‌توانیم از مربیان داخلی در کادرفنی استفاده کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه