اخبار داغ

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

طرح «ولایت» نظام‌واره اصولی برای کادرسازی انقلاب است/ ضرورت معرفت‌شناسی در زیرساخت‌های فکری

طرح «ولایت» نظام‌واره اصولی برای کادرسازی انقلاب است/ ضرورت معرفت‌شناسی در زیرساخت‌های فکری
رضا دیلمی با اشاره به آغاز طرح ولایت گفت: طرح «ولایت» نظام‌واره اصولی برای کادرسازی انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما پیرامون اجرای طرح ولایت در استان گلستان اظهار کرد: با توجه به جنگ تمام عیار اداراکی و شناخت دشمن ضرورت تعمیق باورها و ارتقاء زیرساخت‌های فکری اندیشه اسلامی بیش از پیش احساس می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
وی ایجاد نظام واره اصولی، درست و تجهیز به مبانی اندیشه اسلامی را یک اصل خدشه‌ناپذیر دانست و افزود: این شناخت دقیق، قدرت دفاعی از گفتمان ولایت فقیه و ارزش‌ها را استحکام می‌بخشد.
,
 
,
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طرح ولایت، 6 محور اساسی و گفتمانی را که همان زیر ساخت های فکری و مبنایی را تمهید می‌کند که شامل، معرفت‌شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست است.
,
 
,
حجت الاسلام دیلمی بیان کرد: سالک توحیدی، حضرت آیت الله مصباح یزدی رضوان الله تعالی علیه در خصوص طرح ولایت که حاصل عمر بابرکت و مجاهدانه ایشان می باشد می فرمود، طرح ولایت یعنی انتقال زحمات عمرانه کسانی مثل حضرت امام، مثل علامه طباطبایی، شهید مطهری رضوان الله علیهم اجمعین، این فرصت را باید غنیمت شمرد میوه درختی است که هفتاد سال برایش زحمت کشیده اند.
,
 
,
وی در پایان تصریح کرد: ارائه نظام صحیح تفکر و دست یابی به معرفت دینی، نقد اندیشه های باطل، انحرافی و مورد تعارض با مبانی اندیشه اسلام ناب، گسترش اعتقاد نظری و التزام عملی به ولایت فقیه بر اساس اندیشه اسلامی و تاثیر گذاری فرهنگی وعقیدتی در مراکز علمی، فرهنگی و اذهان عمومی جامعه از جمله اهداف مهم این طرح می باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه