اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد عنوان کرد؛

برطرف شدن چالش واکسیناسیون کشور در دولت سیزدهم/ نگاه مردمی و دغدغه مندی رئیسی غیرقابل انکار است

برطرف شدن چالش واکسیناسیون کشور در دولت سیزدهم/ نگاه مردمی و دغدغه مندی رئیسی غیرقابل انکار است
محمد شیخ زاده با اشاره به نامناسب بودن شرایط ورود واکسن و انجام واکسیناسیون در زمان تحویل دولت سیزدهم، گفت: با سرعت گرفتن واردات واکسن و فراهم کردن فضاهای مختلف تزریق واکسن این چالش به راحتی در دولت آقا یرئیسی حل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شیخ زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در شرایطی سرکار آما که کشور با چالش های اقتصادی فراوانی مواجه بود، اظهار داشت: شاید صحبت کردن در مورد عملکرد دولت با چالش های پیش رو زود باشد و نیاز به زمان بیشتری داشته باشد، اما اقدامات انجام شده،نتایج مثبتی به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به شخصیت مردمی بودن آقای رئیسی در جایگاه رئیس جمهوری گفت: قطعا کسی نمی تواند، نیت خیرخواهانه رئیس جمهور فعلی و خدمت به مردم و رفع گرفتاریهای اقتصادی، معیشتی و سیاسی و فرهنگی این شخصیت را انکار کند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: پس از شروع بکار دولت سیزدهم، اقداماتی همچون حضور میدانی رئیس جمهور در بین مردم، انجام سفرهای استانی، بازدیدهای سرزده از مناطق محروم، حضور در بیمارستان های کرونایی، باعث ایجاد دلگرمی در بین مردم شده و به این باور رسیده اند که مسئولان در کنارشان هستند و از نزدیک شاهد چالش ها و وضعیت موجود خواهند بود.

,

شیخ زاده به مشکلات پیش آمده در هک شدن سیستم سوخت رسانی اشاره کرد و گفت: این مشکل طی مدت کوتاهی به صورت جهادی رفع شد.

,

وی در رابطه با موضوع واکسیناسیون که کشور در زمان تحویل دولت شرایط مساعدی را نداشت، گفت: با سرعت گرفتن واردات واکسن و به نوعی فراهم کردن فضاهای مختلف تزریق واکسن این چالش برطرف شده است و اکنون در حوزه تزریق واکسن هیچ گونه کمبود و مشکلی وجود ندارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی به اتفاقات خوب در حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: برنامه های شروع شده در این حوزه باعث دلگرمی مردم شده، همچنین حمایت هایی از برخی شرکت ها و کارخانجات که درگیر چالش بودند انجام شده، اما به نظر هنوز خیلی فراگیر و ملموس نیست و انتظار می رود جدی تر تحولات را ایجاد کنند.

,

وی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام مسئولان تاثیر زیادی در پیشبرد اهداف نظام دارد، خاطرنشان کرد: قطعا با انسجام بین مسئولان سه قوا، در جهت تحقق اهداف می توان گام های موثری برداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه