اخبار داغ

کره جنوبی با آن اقتصاد با پرواز اختصاصی سفر نمی‌کند؛

عزیزی‌خادم: هیچ رئیس فدراسیونی دنبال این نبوده که موفق نباشد/ برای تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نکردیم

عزیزی‌خادم: هیچ رئیس فدراسیونی دنبال این نبوده که موفق نباشد/ برای تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نکردیم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسیر روشنی را پیش روی فوتبال داریم و شاهد فصل نوینی از فوتبال خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس این فدراسیون در نشست هم‌اندیشی هیأت‌های فوتبال استانی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال نگاه عدالتی و مساوی برای تمامی برنامه های خود دارد. همانطور که می دانید در بخش داوران، در حوزه استعدادیابی، فوتبال ملی، بانوان، فوتبال ساحلی، فوتسال، فعال شدن استانها برای برگزاری مسابقات ودیگر برنامه ها با این نگاه پیش رفته و علیرغم مشکلاتی که بر سر راه داریم، هیچ یک از برنامه های خود را لغو نکردیم. فدراسیون فوتبال قوی تر و متمایزتر از قبل حرکت می کند تا شاهد توسعه و موفقیت فوتبال باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رییس فدراسیون فوتبال خطاب به استعدادیاب های سراسر کشور در ادامه گفت: در فوتبال ملی این تفاوت و تمایز را مشاهده کردید. همانطور که در بالا اشاره کردم در بخش بازیهای تیم های ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی، مشکلات میزبانی در بحرین و گرفتن میزبانی هم حق مسلم ما بود، علیرغم تمام مشکلات موفق تر از قبل بوده ایم و اکنون رنکینگ اول آسیا و صدر نشین گروه خود هستیم. صعود سرافرازانه تیم ملی فوتبال بانوان برای اولین بار، استعدادیابی که در رده سنی زیر ۱۶ سال انجام شده و ۱۱۵۲۳ شرکت کننده برای استعداد یابی ثبت نام کرده اند، نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی پس از تعطیلی دوساله اردوها، افتخار آفرینی تیم ملی امید، رکورد، اعداد و ارقامی که وجود دارد بیانگر این است که به لطف خدا و تلاشهای شبانه روزی مجموعه فدراسیون فوتبال و همه دست اندرکارانی است که برای موفقیت فوتبال تلاش می کنند، رخ داده است.
,
 
,
وی گفت: بازیهای تیم های ملی با انبوهی از مشکلات مواجه بود. بدون شک هیچ رییس فدراسیونی دنبال این نبوده که موفق نباشد، یک بخشی انحراف، کاری است. مسیر مناسب نیست و امیدوارم از تجارب به گذشته و نگاه به اینده بتوانیم مسیر را محکمتر از قبل پیش ببریم. در همین راستا برای ایجاد شرایطی مناسب و امکانات هر چه بیشتر برای تیم های ملی، با حمایت و تلاشهای هیات های فوتبال استانها، کمپ های تمرینی را برای تیم های ملی در نظر گرفته ایم. در نشست اخیری که با وزیر محترم ورزش و جوانان در جزیره کیش داشتیم، در خصوص امکانات و کمپ تیم ملی و با حمایتهای ویژه دکتر محمد، برنامه ریزی خوبی را انجام دادیم. می خواهیم کمپ تیم های ملی را در استانها گسترش دهیم تا به عنوان پایگاه اصلی فوتبال ملی شناخته شوند و در نهایت به هدفمان که توسعه و گسترش فوتبال ملی است، برسیم. تیم ملی متعلق به همه مردم است. بر همین اساس با ایجاد شرایط و امکانات مناسب در استانهای کشور، می خواهیم بستر توسعه را فراهم کرده تا در نهایت به هدفمان برسیم.
,
 
,
عزیزی خادم در ادامه گفت: کره جنوبی با آن اقتصادی که دارد، فدراسیون فوتبالش این تیم را با یک پرواز معمولی به مسابقات اعزام می کند در صورتی که تمام سعی ما بر این بود تا تیم ملی فوتبال کشورمان بدون دغدغه در مسابقات پیش رو و حساس خود حضور داشته باشد. نه تنها تیم ملی فوتبال بزرگسالان بلکه تیم ملی فوتبال امید و بانوان نیز با پرواز اختصاصی در رقابتهای مهم خود حضور یافتند. علیرغم تمامی مشکلات با کارگروهی، ایجاد امکانات و بستری مناسب برای تیم های ملی سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم که نتایج، اکنون گواه این موضوع است. مجموعه فدراسیون فوتبال دلسوزانه و مشتاقانه در کنار تیم ملی فوتبال بوده و به عنوان پایگاهی که موجبات شادی ملت عزیز ایران را فراهم کرده، از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. ما مسیر روشنی را پیش روی فوتبال داریم و شاهد فصل نوینی از فوتبال خواهیم بود.
,
 
,
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: به آینده روشن فوتبال امیدوارم. مخصوصا در استانهای کشور با اجرای طرح استعدادیابی در رده سنی زیر ۱۶ سال که با موفقیت اجرا شد، اکنون در برنامه های خود، اجرای طرح مشابه در رده سنی زیر۱۹ سال، بانوان و فوتسال را خواهیم داشت. فدراسیون فوتبال روندش تعامل با هیاتهای استانها است. بدون شک استعدادیابی در نتایج نهایی، موثر است و به واسطه انبساط خاطر و انگیزه شما استعدادیابان که تلاش می کنید تا برترین ها را به فوتبال معرفی کنید، از شما قدردانی می کنم. همانطور که می دانید همکاری با گل گهر، مس و فولاد مبارکه باعث شده تا اقدامات موثری در بخش فوتبال برداشته شود. شما شک نکنید اگر از جایی که احساس کردید میتوان برای توسعه فوتبال قدم برداشت، من کنار شما خواهم بود. به منظور ایجاد شرایط مناسب به جهت اجرای برنامه های استعدادیابی تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی، تامین البسه و مواردی که برای این امر نیاز بود را فراهم کردیم تا در بهترین وضعیت ممکن فعالیتهای مد نظر انجام شود. این اولین قدم ما به سمت استانها است. نگاهمان به توسعه فوتبال در کشور است. همانطور که در بالا اشاره کردم، امروز در کیش یک پایگاه اصلی برای فوتبال ملی درست کرده ایم و قصد داریم استانها را از لحاط امکانات تجهیز کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: ما جدا از استانها نیستیم .ما برامده از دل همین استانها هستیم و نگاهمان به استانها روشن است. قطعا فدراسیون فوتبال بخشی که برایش مهم بود، رفتن به جام جهانی و سریعترین صعود برای رفتن به جام جهانی است که این امر رخ داد و امروز مایه امید و افتخار شده است که به لطف خداوند متعال با همکاری همه اعضای فدراسیون، شاهد این مهم هستیم. بدون شک استعدادیاب های استانها ما را برای رسیدن به این اتفاق کمک کرده اند. با کشف استعدادها و با کمترین امکانات، امروز اتفاقات خوبی را شاهد هستیم و این دلگرمی و آتش اشتیاق و انگیزه مضاعف شده است تا برای موفقیت، بیش از پیش گام برداریم.
,
 
,
عزیزی خادم در پایان گفت: فدراسیون فوتبال با توجه به رویدادهایی که پیش روی خود داشت، همزمان کاری را متوقف نکرد. قصدمان این است که طرح عظیم استعدادیابی را که در دل آن توسعه، عدالت، دیده شدن است اجرا کنیم و با برنامه ریزی خوبی که دوستانم در کمیته جوانان در دستور کاری و اجرایی خود قرا رداده اند، شاهد توسعه فوتبال خواهیم بود. این امر بدون شک کاری نو و موفق برای فوتبال ملی است. باری که بر دوش شما استعدادیاب ها است، درک می کنم و از شما تشکر میکنم. چرا که با کمبود منابع و دستمزدهایی که قابل مقایسه با زحمات شما نیست، تلاش می کنید. از مشا بخاطر تمام زحماتتان تشکر و قدردانی می کنم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه