اخبار داغ

در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران پاکستانی؛

احداث مجتمع بین راهی امام رضا (ع) در مرز میرجاوه / ظرفیت پذیرش ۳هزار نفری از زائران مهیا شد

احداث مجتمع بین راهی امام رضا (ع) در مرز میرجاوه / ظرفیت پذیرش ۳هزار نفری از زائران مهیا شد
حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس گفت: در راستای ارائه خدمات رسانی به زائران پاکستانی، مجتمع بین راهی امام رضا (ع) در مرز میرجاوه احداث شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس در حاشیه بازدید از پروژه مجتمع بین راهی امام رضا (ع) مرز میرجاوه، بیان کرد: افزایش چشمگیر زائران امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و عدم ارائه خدمات شایسته فراخور شان و منزلت زائران در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس آستان قدس رضوی را بر آن داشت با هدف ایجاد امکان مناسب جهت ادای فرائض دینی و تسهیلات و امکانات رفاهی و بهداشتی نسبت به احداث مجتمع های فرهنگی ، رفاهی و نمازخانه های میان راهی اهتمام کرده تا زائران حضرت با اطمینان خاطر در مسیر راه تردد و از تسهیلات فراهم شده استفاده کنند.

وی تصریج کرد: امروز بیست و سومین مجتمع بین راهی برای زائران امام رضا علیهم السلام در پایانه مرزی میرجاوه احداث شد، و عمده افرادی که از این مکان استفاده می کنند زائران کشور پاکستان هستند چرا که قبلا امکاناتی برای این افراد مهیا نبود و در زحمت بودند.

مروی افزود: از سالها قبل آستان قدس بر اساس سیاست هایی که در مناطق زائر پذیر وجود دارد مجتمع هایی را ایجاد کرده که در سیستان و بلوچستان هم طی سال های اخیر کلنگ زنی یک مجتمع در دستور کار قرار گرفت، تا اینکه در دوسال اخیر با تلاش متولیان امر و آستان قدس این مجتمع به بهره برداری رسید.

به گفته این مسئول، مجتمع فوق توانایی پذیرش حدود سه هزار نفر زائر به طور همزمان را دارا است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم زائران امام رضا(ع) را از اولین نقطه حرکت تا مقصد که زیارت حرم شریف است خدمت رسانی کنیم، ادامه داد: این خدمت رسانی بستگی به امکانات دارد که هر چه بیشتر باشد خدمات نیز گسترده تر خواهد شد.

گفتنی است مجتمع بین راهی امام رضا (ع) در مرز میرجاوه با امکاناتی نظیر نمازخانه، غذاخوری، محل استراحت، استحمام وسایر موارد برای رفاه حال زائران توسط آستان قدس احداث شد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه