اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد

چاپ ۱۹۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به برکت کنگره شهدای استان مرکزی

چاپ ۱۹۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به برکت کنگره شهدای استان مرکزی
کریمی گفت: خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی نهضت تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس را راه اندازی کرد و بیش از ۱۹۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در طی دو سال گذشته به چاپ رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیارآفتاب؛غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت با موضوع رونمایی از کتاب «تازه داماد» گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی ارزشمند برای تقویت و ترویج ارزش های اسلامی از طریق کتاب است چراکه کتاب یک وسیله فرهنگی است که بعد ترویجی و تبلیغی دارد و تقویت فرهنگ کتابخوانی موجب تقویت ارزش ها خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: کتاب به جامعه روح می دهد و نامگذاری این ایام به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی برکات فراوانی دارد که باید به نحو احسن از این فرصت طلایی استفاده کرد چراکه کتاب جان مایه اصلی فرهنگ جامعه است.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: یکی از مناسبت هایی که در ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت دیده شده هفته کتاب و کتابخوانی است و باید در راستای تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از آن به خوبی استفاده کرد.

,

وی بیان کرد: در هفته کتاب و کتاب خوانی برنامه های متنوعی در استان مرکزی برنامه ریزی شده که مهمترین آنها رونمایی از کتاب در حوزه دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست های تخصصی بررسی کتب در حوزه دفاع مقدس است که در طول این یک هفته برگزار خواهد شد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: امروز نیازمند ترویج و تقویت فرهنگ کتابخوانی در جامعه هستیم و کتابخوانی باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در بین مردم رایج شود و با ابزار کتاب می توانیم فرهنگ های ارزشی را در جامعه ترویج دهیم.

,

وی اضافه کرد: خوشبختانه کنگره شهدای استان مرکزی نهضت تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس را راه اندازی کرد و بیش از ۱۹۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در طی دو سال گذشته به چاپ رسید.

,

کریمی گفت: در سالجاری تهیه ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با مشارکت ادارات و نهادهای استان مرکزی هدف گذاری شده و یکی از ضرورت های مهم امروز تشویق نویسندگان برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس است که دستگاه های فرهنگی از ظرفیت نویسندگان بومی به خوبی استفاده کنند.

,

وی تصریح کرد: نویسندگان و اهالی فرهنگ و هنر نقش مهمی در ترویج و تقویت فرهنگ های ارزشی و اسلامی در جامعه دارند چراکه میتوانند با به کارگیری استعدادها و توانایی های خود برای مخاطب تولیدات ویژه برای نسل جوان تولید کند.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: رونمایی از کتاب «تازه داماد» که برگرفته از سیره شهید والامقام «مهدی جودکی» است در هفته کتاب و کتابخوانی نقش به سزایی در معرفی این شهید عزیز به نسل جوان دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: شهید «مهدی جودکی» علاوه بر اینکه یک پاسدار و رزمنده ارزشی و متعهد بود یک ورزشکار با اخلاق بود و امروز بهترین الگو برای جوانان است و تهیه کتاب این شهید عزیز قطعا خیرات فراوانی برای جامعه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه