اخبار داغ

با حکم وحیدی؛

انتصاب معاونین استاندار و فرمانداران بدون حکم وزیر کشور ممنوع شد

انتصاب معاونین استاندار و فرمانداران بدون حکم وزیر کشور ممنوع شد
انتصاب معاونین استاندار و فرمانداران بدون حکم وزیر کشور ممنوع شد براساس ابلاغیه احمد وحیدی، هرگونه انتصاب معاونین استاندار، فرمانداران و بخشداران بدون حکم وزیر کشور ممنوع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی در نامه‌ای هرگونه انتصاب در استان‌ها را ممنوع و اعلام کرده که انتصابات می‌بایست با نظر وزیر کشور انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن کامل نامه وزیر کشور به شرح زیر است:
,
 
,
با عنایت به رویکرد و سیاست‌های دولت سیزدهم در اهتمام به عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی و قانونمداری و ضرورت رعایت ضوابط و مقررات انتصاب سمت‌های مدیریتی بر پایه غنای معرفتی و مهارتی و لزوم صیانت از ظرفیت سرمایه داخلی وزارت کشور، هرگونه انتصاب معاونین استاندار، فرمانداران و بخشداران پس از طی فرآیندهای قانونی مربوط، مصوبه شماره ۵۷۸۶۰۶ مورخ ۱۳۹۵.۴.۱ شورای عالی اداری صرفا با حکم وزیر کشور صورت می‌پذیرد و بررسی و ارزیابی صلاحیت‌های تخصصی و تجربی و اخذ نظریه مراجع امنیتی ذی‌صلاح نیز از ضروریات است.
,
 
,
بدیهی است، انتصاب قطعی سمت‌های مذکور، قبل از طی مراحل فوق‌الذکر فاقد وجاهت قانونی بوده و ضرورت دارد از آن اجتناب به عمل آید.
,
 
,
در راستای ارتقای عملکرد و پاسخگویی به مطالبات مردمی، استانداران ترتیبی اتخاذ نمایند با قید فوریت نسبت به معرفی لیست پیشنهادی سمت‌های یاد شده براساس فرم‌های معرفی مربوطه از میان پرسنل وزارت کشور و در مواردی که فرد مناسب در بدنه وزارت کشور نیست، حداکثر تا ۱۵ درصد از نیروهای خارج از وزارت کشور و استفاده از نیروهای جوان و منطبق با سیاست‌های دولت مردمی، جهت بررسی و ارزیابی به ستاد وزارتخانه اقدام نمایند.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه