اخبار داغ

مربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال چه گفتند؟

تات: شرایط‌مان در لبنان جوانمردانه نبود/ کنعانی‌زادگان: رئیس‌جمهور به تمرین تیم ملی بیاید

تات: شرایط‌مان در لبنان جوانمردانه نبود/ کنعانی‌زادگان: رئیس‌جمهور به تمرین تیم ملی بیاید
مربی، مدافع و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیش از تقابل با تیم ملی فوتبال سوریه به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الله‌یار صیادمنش، لژیونر جوان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط اردویی یوزها اظهار داشت: دیدار با لبنان بازی بسیار سختی بود. شرایط زمین و ورزشگاه بد بود اما این دلیل بر پیروز نشدن ما نبود. ما از قبل برای برد به زمین رفتیم و تا آخر هم به این موضوع باور داشتیم. بازی کمی گره خورد اما در آخر موفق شدیم حریف را شکست دهیم و برای بازی بعدی آماده شویم. آن ها در بازی خود را به زمین می‌انداختند ولی ما به بردن فکر می‌کردیم. پیروزی در این دیدار مهم‌ترین نکته بود که به آن رسیدیم.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
صیادمنش عنوان داشت: امروز تمرین بسیار خوبی داشتیم و ذهنیت‌مان برای بازی با سوریه آماده شده. شرایط نسبت به لبنان بسیار بهتر است اما عالی نیست. در لبنان زمین بازی و تمرین بسیار بد بود؛ اصلاً در حد آسیا نبود اما این جا بهتر است. تمام تمرکز ما بردن در این بازی است تا ۹۰ درصد راه صعود را طی کنیم. 
,
 
,
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد فضای تیم ملی گفت: جو حاکم بر تیم بسیار خوب است و بازیکنان با نشاط تمرین کردند تا در بازی فردا قدم محکمی برداریم. فردا تلاش خود را می‌کنیم تا در این دیدار برنده باشیم. صعود به جام جهانی حق ماست و باید به آن برسیم و به آن باور داریم. این اتفاق دور از دسترس نیست. 
,
 
,
هم‌چنین در ادامه برنامه فوتبال برتر، محمدحسین کنعانی‌زادگان اظهار داشت: بازی‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و هر بازی حکم یک فینال را دارد. امیدوارم در بازی فردا مقابل سوریه نیز با قدرت پیروز شویم. در بازی با لبنان زمین تمرینی خوبی نداشتیم. روز اول مچ پایم پیچ خورد و زمین بازی هم شرایط خوبی نداشت اما ما هم‌قسم شدیم که موفق شویم. می‌دانستیم دعای ۸۰ میلیون نفر پشت ماست و خدا را شکر که توانستیم در دقایق آخر پیروز بازی شویم.
,
 
,
وی در ادامه عنوان داشت: شرایط جوی بسیار بد بود. یک گل عقب افتادیم و مهم نبود که چه اتفاقی افتاده و خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم. رفته رفته بازی دفاعی‌تر شد و تیم حریف بسیار وقت‌کشی می‌کرد. حتی در انتهای بازی پزشکان لبنان هم وقت کشی می‌کردند ولی در نهایت توانستیم دل ایرانی‌ها را شاد کنیم. 
,
 
,
مدافع تیم ملی فوتبال در مورد گل عجیب لبنان گفت: هافبک راست آن‌ها سانتر کرد و فکر می‌کنم توپ یک متر هم بیرون رفت و همه ما غافل‌گیر شدیم. همه مدافعان باید بدبین باشند همان‌طور که مهاجمان باید خوشبین باشند. من کنار مدافعان بزرگی بازی کردم؛ از سیدجلال حسینی گرفته تا شجاع خلیل‌زاده و مدافعان دیگر که از آن ها یاد گرفتم. به ویژه دو سه سالی که با پرسپولیس قهرمان لیگ شدیم، عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشتیم و مربیان خوبی کنار ما حضور داشتند.
,
 
,
کنعانی‌زادگان بیان داشت: ناگفته نماند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و دستیاران او خیلی خوب تیم‌های حریف را آنالیز می‌کنند و با تمرین‌های بسیار خوب باعث می‌شوند تا پیشرفت کنیم. با بازی‌هایی که انجام دادیم، یکی از بهترین خطوط دفاعی تیم‌های آسیایی محسوب می‌شویم. ما یک خانواده هستیم و مردم هم پشت ما هستند.
,
 
,
مدافع یوزهای سپید درباره شرایط اردویی ملی‌پوشان اذعان داشت: شرایط بسیار خوبی داریم. دست (شهاب‌الدین) عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال خیلی خالی است. دوست دارم ارگان‌های مختلف و هر کسی که می‌تواند، به این تیم کمک کند. از صمیم قلب می‌گویم که حتی دوست دارم اگر مقدور است، رییس جمهوری به تمرین تیم ملی بیاید و با ما تمرین کند و به ما قوت قلب بدهد تا با این فوتبال به مردم کمک کنیم زیرا آن ها با فوتبال زنده هستند.  
,
 
,
کنعانی‌زادگان در پایان گفت:  مشکلات زیاد است اما نمی‌خواهم به آن اشاره کنم. با صعود ما به جام جهانی، دل مردم شاد می‌شود. امروز به زمین بازی رفتیم و واقعا زمین بدی است اما این بهانه‌ای نیست که جلوی پیروزی ما را بگیرد. امیدوارم بتوانیم با این پیروزی صعودمان را قطعی کنیم. 
,
 
,
در پایان نیز ماریو تات؛ مربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در دیدار رفت مقابل سوریه سرمربی تیم بیمار بود و من کنار زمین بودم و حالا هم به دلیل محرومیت من در کنار زمین حضور دارم. تمام شرایطی که در لبنان وجود داشت برای ما خوب نبود و تنها نکته مثبت، نگرش تیم ملی بود. از دقیقه اول می دانستیم بازی سختی در پیش داریم اما بازیکنان تلاش بسیار خوبی داشتند و در لحظات سخت عالی بودند. البته اهمیت بازی به این سختی دامن می زد و به همین دلیل احساس غرور نسبت به بازیکنان داریم.
,
 
,
تات در ادامه بیان داشت: ما مطمئن بودیم از لبنان بهتریم اما گاهی حساسیت دیدار، بازی را گره می زند. گاهی نیاز است تیم صبور باشد و این شادی بسیار شیرین تری به ما داد. نمی خواهم اسم آن را سه امتیاز حیاتی بگذارم اما بازی فردا امتیازات حیاتی دارد.  
,
 
,
مربی تیم ملی در خصوص صحنه اخراج دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال عنوان داشت: هر کسی که بازی را دید، فهمید که شرایط علیه ماست. موضوع اول در مورد بازیکنان لبنان بود که وقفه های بسیار زیادی در بازی داشتند که خارج از اصول جوانمردانه بود و این فشار به تک تک اعضای تیم وارد شد. اهمیت سه امتیاز هم مزید بر علت بود و اینطور می توانم توصیف کنم که هر کدام از ما آتشفشان از هیجان بودیم که امکان داشت فوران کند. 
,
 
,
تات اذعان داشت: خوشحالی سرمربی بعد از گل اول شاید بیش از اندازه معمول بود اما با روحیه ورزشکاری خود بعد از بازی بیانیه داد و عذرخواهی کرد. قصد و نیتی برای توهین به نیمکت لبنان وجود نداشت و تناه اظهار هیجانات بود. اسکوچیچ در طول مربیگری خود هیچگاه اخراج نشده است. 
,
 
,
وی درباره دیدار برابر سوریه گفت: ما انتظار بازی بسیار سختی داریم اما باید بدانیم تیم ما با چهار برد و یک تساوی اعتماد به نفس بسیار خوبی دارد. سوریه همیشه حریف سختی برای ما بوده و سازماندهی دفاعی خوبی دارد. اگر بازیکنان ما شور و اشتیاق خود را به بازی بیاورند که مطمئن هستیم این کار را می کنند، اطمینان دارم تفاوت کیفیت دو تیم عیان خواهد شد. ما بی صبرانه منتظر بازی با سوریه هستیم چرا که می دانیم این سه امتیاز احتمالی، کار صعودمان به جام جهانی را یکسره خواهد کرد. مطمئنم فردا با کمک خداوند و با نظم نشان می دهند که چه تیمی برتر است.   
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه