اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان مطرح کرد؛

برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج در سمنان

برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج در سمنان
کاشفی با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج در سمنان برگزار می شود، گفت: این رزمایش روز شنبه 29 آبان ماه در سمنان به صورت متمرکز و با حضور بیش از یک هزار نفر از جهادگران استان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کاشفی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با بیان اینکه همزمان با هفته بسیج رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج در سمنان برگزار می شود، گفت: این رزمایش روز شنبه 29 آبان ماه در سمنان به صورت متمرکز و با حضور بیش از یک هزار نفر از جهادگران استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کاشفی با اشاره به شعار این رزمایش، افزود: رزمایش بزرگ جهادگران با عنوان "اقتدار جهادگران بسیج" با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی در سطح استان سمنان به همت گروه های جهادی در عرصه های مختلف و مشارکت اقشار مختلف بسیج استان سمنان برگزار می شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه در این رزمایش عملیات مختلفی در یک روز توسط جهادگران انجام خواهد شد، تصریح کرد: واکسیناسیون سیار، ویزیت دندان پزشکی، برگزاری میز خدمت، توزیع جهیزیه، توزیع بسته های معیشتی و نوشت افزار، بازسازی منازل نیازمندان، انجام مشاوره های حقوقی و افتتاح صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا تنها بخش هایی از رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج استان است.

,

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ جهادگران استان سمنان، عنوان کرد: گردهمایی جهادگران استان در سپاه استان و با سخنرانی سردار سرتیپ سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور آغاز و پس از آن عملیات های مختلف محرومیت زدایی در مناطق جنوبی شهر سمنان و روستای  خیرآباد برگزار خواهد شد.

,

کاشفی با بیان اینکه امید آفرینی از برنامه های مهم بسیج است، خاطر نشان کرد: امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط انقلابی یکی از برنامه های مهم بسیج و سپاه در طول این سال‌ها بوده که بسیج سازندگی با تکیه بر ظرفیت های خود در این راستا نقش آفرینی می کند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش ایجاد امید و تقویت ارتباط و اعتماد مردم به نظام اسلامی است، افزود: اقدامات گسترده ای که در حوزه گروه های جهادی، ایجاد اشتغال، اجرای پروژه های محرومیت زدایی، نهضت کمک مومنانه و سایر خدمات جهادگران بسیجی انجام شده موجب شده تا جهادگران بسیجی یک جایگاه ارزشمند در بین مردم کسب کنند.

,

وی با بیان اینکه گام برداشتن در مسیر تمدن موجب رشد خواهد شد، تشریح کرد: امیدآفرینی و گام برداشتن در مسیر تمدن اسلامی موجب رشد روز افزون انقلاب اسلامی در همه ابعاد خواهد شد و امروز گروه های جهادی با تمام توان پای کار حرکت در این مسیر هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه