اخبار داغ

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی:

دولت جدید باعث شد مردم نسبت به آینده و حل مشکلات امیدوار شوند/ عزم جدی دولت برای حل معضلات کشور

دولت جدید باعث شد مردم نسبت به آینده و حل مشکلات امیدوار شوند/ عزم جدی دولت برای حل معضلات کشور
حجت‌الاسلام احمدپور گفت: دولت کنونی اگرچه هنوز بیش از سه ماه نیست که سر کار است اما در همین مدت زمان کوتاه واقعیت مطلب این است که با کارهای صورت گرفته امیدواری ارزشمندی در دل مردم ایجاد شده و مردم نسبت به آینده و حل مشکلات خودشان امیدوار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس گفت: دولت کنونی اگرچه هنوز بیش از سه ماه نیست، که سر کار است، اما در همین مدت زمان کوتاه واقعیت مطلب این است، که با کارهای صورت گرفته امیدواری ارزشمندی در دل مردم ایجاد شده و مردم نسبت به آینده و حل مشکلات خودشان امیدوار شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در تکمیل این مطلب افزود: این در مرحله اول مبتنی بر این است که خود رئیس جمهور شخصا و همچنین کابینه ایشان عظم جدی برای حل مشکلات دارند و خوب قاعدتاً وقتی دولتی روی کار میاد و یک تصمیم قطعی دارد برای حل مشکلات که مشکلات مردم را حل کند، همین مشکلات جدی و عظم جدی داشتن خود به خود زمینه تلاش و همت را پدید می‌آورد که مشکلات را آرام ارام بتوانند حل کنند.

,

نماینده خواف و رشتخوار در ادامه در رابطه با سفرهای استانی رئیس جمهور بیان داشت: این سفرها بسیار مهم و اثر گذار است، هم نشانه این است که عظم جدی نسبت به حل مشکلات وجود دارد و هم اراده این وجود دارد که دولت میخواهد مشکلات را از زبان مردم مطلع شود و در جریان حل مشکلات مردم قرار بگیرد.

,

وی در تکمیل این مطلب با تاکید بر دنبال شدن سفرهای استانی در ایام تعطیل اذعان داشت: اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور در ایام تعطیل برگزار می شود، یک کار بسیار بسیار ارزشمند است، چراکه ایام کاری و روزهای کاری نیست که وقت مردم گرفته شود و فرصت گرانبهای مردم از بین برود، بلکه در ایام تعطیل است که یک خدمت عمده با عامه مردم است.

حجت الاسلام احمدپور دنبرهای استانی آن در ایام تعطیل از نخستین ساعات روز را باعث ایجاد امیدواری نسبت به حل مشکلات در دل مردم عنوان کرد و اظهار داشت: سفرهای استانی علاوه بر ایجاد امید در دل مردم رابطه مردم را با دولت محکم می کند و باعث می شود که مسئولان در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند و راه حل های مناسب را با مردم در میان بگذارند.

,
,
,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه در رابطه با میزان امیدواری مردم نسبت به دولت از دیدگاه موسسات جهانی، تصریح کرد: موسسات جهانی که نسبت به مسائل مختلف امروز تحقیق و بررسی می کنند، انها هم آمارهایی مطرح می‌کنند که نشان از نگاه مثبت مردم ایران نسبت به دولت ایت الله رئیسی است.

,

نماینده خواف و رشتخوار در پایان در رابطه با آغاز روند آزاد سازی پول های بلوکه شده ایران گفت: همین آزادسازی بخشی از منابع پولی ما در کشورهای دیگر بیانگر تلاش‌های دولت است و بیانگر این است که دولت یک عظم جدی در جهت حل مشکل دارد و قاعدتا این حل مشکلات هم بخش عمده ای مربوط به آزاد شدن پولهای بلوکه شده ایران است که ثروت واقعی مردم از کشورهای خارجی وارد کشور شود و در زمینه های مختلف و حوزه های مختلف انجام شود و زمینه رشد تولید و پیشرفت را برای مردم انشالله به ارمغان بیاورد به هر جهت این تلاش دولت جدید آینده روشن را برای مردم خواهد داشت.

انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه