اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ناکامی قاچاقچیان در خروج ۲۹ هزار لیتر سوخت و ۲۴ تن روغن/باند قاچاق مسلح مواد مخدر به عمق کشور منهدم شد

ناکامی قاچاقچیان در خروج ۲۹ هزار لیتر سوخت و ۲۴ تن روغن/باند قاچاق مسلح مواد مخدر به عمق کشور منهدم شد
سردار احمد طاهری از ناکامی قاچاقچیان در خروج ۲۹ هزار لیتر گازوئیل و ۲۴ تن روغن و انهدام باند قاچاق مسلح مواد مخدر به عمق کشور در سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی، ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید یداللهی شهرستان دشتیاری یک دستگاه تریلی سوخت کش متخلف را در محور چابهار - دشتیاری با ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر نیز مامواران انتظامی چابهار در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان یک دستگاه کامیون حامل ۲۴ تن روغن خوراکی قاچاق را شناسایی و ضمن توقیف خودرو ، فرد متخلف را طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

انهدام باند مواد مخدر

طاهری گفت: همچنین روز گذشته در عملیات سنگین و مسلحانه ماموران انتظامی ایرانشهر در محور خاش – ایرانشهر یک باند قاچاق مسلح مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

به گفته وی، در این عملیات که با هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد، یک دستگاه خودروی ۴۰۵ توقیف، یک سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۳۰۷ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, انهدام باند مواد مخدر, انهدام باند مواد مخدر,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه