اخبار داغ

استاد دانشگاه مطرح کرد؛

حضرت معصومه (س)؛ چراغ راهی فروزان برای همه بانوان مسلمان/ دلدادگی به برادر، درس بزرگ کریمه اهل بیت(ع)

حضرت معصومه (س)؛ چراغ راهی فروزان برای همه بانوان مسلمان/ دلدادگی به برادر، درس بزرگ کریمه اهل بیت(ع)
یک استاد دانشگاه حضرت معصومه (س) را چراغ راهی فروزان در رفتار، منش، عبادت، معنویات، اخلاق، کرامات و... دانست و گفت: حالا که قبر حضرت زهرا(س) پنهان است، حضرت معصومه(س) نعمت بزرگی است که می‌توان از آن بهره گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی‌زاده استاد دانشگاه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: وقتی صحبت از بزرگ‌بانوان جهان اسلام می‌شود یکی از شایسته‌ترین افراد که مایه افتخار است حضرت معصومه (س) است.
 
وی با بیان اینکه خدا افتخاری داده به ایرانیان و این بانو را وارد این کشور کرده است ادامه داد: این بانوی بزرگوار کریمه اهل بیت(ع) قلمداد شده است.
 
محمدعلی‌زاده اضافه کرد: وقتی می‌گوییم کریمه اهل بیت (ع) درواقع بدان معنا است که این بانوی بزگوار عصمت مادرش حضرت زهرا(س) را به تجلی گذاشته‌اند و با این تفاسیر برای ما الگو هستند.
 
وی ادامه داد: حضرت معصومه(س) در ولایت‌مداری الگوی بزرگی برای همه ما هستند، ایشان نقش بسیار بزرگی را در مسیر ولایت‌مداری داشتند.
 
محمدعلی‌زاده افزود: حضرت معصومه(س) حق خواهری را به خوبی ادا کردند و الگوی عملی خوبی هستند برای خواهران در رفتار با برادران خود و رفع کدورت‌ها با برادران‎شان.
 
وی بیان داشت: دلدادگی به برادر درس بزرگی است که کریمه اهل بیت به زنان می‌آموزد، اما از عبادات این بانوی بزرگوار نیز نباید غافل شد چرا که توجه به عبادت ایشان می‌تواند راهگشا باشد.
 
محمدعلی‌زاده حضرت معصومه(س) را چراغ راهی فروزان در رفتار، منش، عبادت، معنویات، اخلاق، کرامات و... دانست و ادامه داد: حالا که قبر حضرت زهرا(س) پنهان است، حضرت معصومه(س) نعمت بزرگی است که می‌توان از آن بهره گرفته و تمام بانوان، زنان و دختران این بانو را در عشق، محبت، ولایت‌مداری و... الگوی خود قرار دهند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه