اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

مقام شفاعت حضرت معصومه (س) بسیار بزرگ است/ شهر قم با حضور ایشان به پایگاه اصلی معارف اهل بیت تبدیل شد

مقام شفاعت حضرت معصومه (س) بسیار بزرگ است/ شهر قم با حضور ایشان به پایگاه اصلی معارف اهل بیت تبدیل شد
امان الله علیمرادی با تأکید بر اینکه مقام شفاعت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بسیار بزرگ است، گفت: این دختر جوان تربیت شده دامان اهل بیت پیامبر(ص) با حرکت خود موجب شده است که شهر قم به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل بیت علیهم‌السلام در آن دوره ظلمانی و تاریک حکومت جباران بدرخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با تأکید بر اینکه مقام شفاعت این بانوی گرانقدر بسیار بزرگ است، گفت: در فرازی از زیارت‌نامه‌ای است که حضرت رضا (عیه‌السلام) در مورد آن حضرت بیان فرموده اند آمده است " ای فاطمه مرا در مورد ورود به بهشت شفاعت کن؛ چرا که در پیشگاه خداوند دارای مقامات و درجات بسیار ارجمندی هستی".

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام صادق (علیه‌السلام) فرموده است" به زودی در قم بانویی از فرزندان من به نام فاطمه دفن شود. کسی که مرقد او را زیارت کند بهشت برای او واجب گردد".

وی تصریح کرد: این بانوی بزرگوار، این دختر جوان تربیت شده دامان اهل بیت پیامبر(ص) با حرکت خود موجب شده است که شهر قم به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل بیت علیهم‌السلام در آن دوره ظلمانی و تاریک حکومت جباران بدرخشد و پایگاهی بشود که انوار علم و معارف اهل بیت را به سراسر دنیای اسلام از شرق به غرب منتقل کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه