اخبار داغ

سردار حمیدی:

طرح زمستانی پلیس راهور در تهران آغاز شد

طرح زمستانی پلیس راهور در تهران آغاز شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح زمستانی پلیس در معابر پایتخت از امروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد حسین حمیدی در اجرای این طرح گفت: با توجه به فرارسیدن سرمای هوا و آغاز بارش‌ها ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با تمام قوا و تجهیزات در سطح معابر ، بزرگراه ها و تقاطع های شهر تهران حضور خواهند داشت و نسبت به مدیریت ترافیک و تسهیل آمد و شد شهروندان اقدام خواهند کرد. علاوه بر آن از طریق مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ نیز جریان ترافیک مورد رصد قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه این طرح که شامل اقدامات انتظامی و ترافیکی در زمستان ۱۴۰۰ است از امروز صبح ۲۵ آبان آغاز شد، گفت: تمامی کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ به همراه تجهیزات خود و امکانات سازمانی در این طرح حضور داشته و درآماده باش کامل هستند.
,
 
,
حمیدی درباره لغزندگی معابر در هنگام بارندگی‌ها نیز گفت: در این خصوص هماهنگی‌هایی هم با شهرداری تهران انجام شده چرا که یکسری اقدامات نیز باید ازسوی شهرداری انجام شود. در همین راستا نیز تمرکز جدی برای معابر شمالی شهر تهران و معابر دارای شیب شده و در تقاطع‌های مهم و پر تردد نیز ماموران مستقر خواهند شد.
,
 
,
 
,
رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در اجرای این طرح از خودروهای برف روب ، باب کت و گریدر و لودر و ... نیز که از سوی شهرداری تهران تامین شده استفاده خواهد شد.
,
 
,
وی از شهروندان نیز خواست که با توجه به سرمای هوا و به خصوص در روزهای بارندگی از تردد غیرضروری در  معابر شهری پرهیز کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه