اخبار داغ

تمرین نکردن‌ها در قرنطینه به من آسیب وارد کرد

محمودپور: اولین بار بود که به عنوان مربی و ورزشکار در مسابقات روئینگ قهرمانی کشور شرکت کردم/ هدفم بازیهای آسیایی است

محمودپور: اولین بار بود که به عنوان مربی و ورزشکار در مسابقات روئینگ قهرمانی کشور شرکت کردم/ هدفم بازیهای آسیایی است
ورزشکار و مربی تیم روئینگ استان گیلان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: اولین بار بود که به عنوان مربی و ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، امیرحسین محمودپور ورزشکار تیم ملی روئینگ که کار خود را در تیم جوانان و با حضور در مسابقات انتخابی المپیک جوانان در تیم ملی روئینگ آغاز کرده، اکنون با سابقه‌ای که در این رشته خصوصا حضور در بازی‌های آسیایی به دست آورده، به عنوان مربی و ورزشکار از استان گیلان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد. او مدتی است در کنار تمرینات خود در استان گیلان، به تربیت ورزشکار پرداخته و تیم خوبی را از این استان راهی قهرمانی کشور کرده است. محمودپور پاروزنان روئینگ گیلان را مستعد و آینده‌دار توصیف کرد و مدعی شد در آینده از روورهای گیلان بیشتر خواهیم شنید. او در مسابقات امسال در مسافت ۱۰۰۰ متر سبک وزن صاحب مدال طلا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قهرمان روئینگ تکنفره ۱۰۰۰ متر سبک وزن کشور اظهار داشت: از اسفند ۹۸ که اردوها تعطیل شد و به خانه رفتیم با شرایط قرنطینه رو به رو بودیم و از آنجا که هدفم بازی‌های آسیایی بود و به کسب مدال در این بازی‌ها فکر می‌کردم

,

محمودپور ادامه داد: این تمرین نکردن‌ها بهم آسیب وارد می‌کرد و دلخوشی‌ام این بود که این شرایط برای همه در کل آسیا یکسان هست ولی باز هم به‌طور نامنظم به تمرینات می‌رفتم و دنبال کوتاهی نبودم و کنار تمرینات به دنبال این بودم که جوانان استان گیلان، استانی که یکی از قطب‌های قایقرانی کشور هست را بکار بگیرم تا جایگاه گیلان را در روئینگ کشور حفظ کنیم.

,

وی در پاسخ به این سوال که «چطور هم به تمرینات خودت توجه داشتی و ورزشکاران جوان‌تر را هدایت می‌کردی؟» اظهار کرد: کمی سخت بود هم کنترل تمرینات خودم هم شاگردانم ولی عشق و علاقه به روئینگ باعث شد همه چیز را درست انجام بدهم و با دست پر به مسابقات قهرمانی کشور بیاییم و از نتیجه کسب شده تیم و خودم کاملا راضی‌ام مدال سبک وزن هزار متر حق من بود.

,

محمودپور درباره هدف پیش رویش گفت: هدف من بازی‌های آسیایی است و تمرینات پرفشار خود را همچنان ادامه می‌دهم و پس از تشکیل اردوها بلافاصله به اردو اضافه شدم و زیرنظر مربی خود آقای افشین فرزام کار را پیش می برم البته شاگردان من نیز در بخش جوانان صاحب مدال شدند که آنها نیز به اردوهای آسیایی دعوت شدند که متاسفانه کشور برگزار کننده مسابقات در بخش جوانان برنامه‌ای نداشت.

,

وی درباره استعداد روئینگ در استان گیلان گفت: ما در استان پتانسیل‌های زیادی داریم و واقعا با وجود تالاب بزرگ که داریم می‌توانیم به تیم ملی در بخش پشتیبانی‌سازی کمک ویژه‌ای کنیم اما امکانت ما کمی ضعیف است و قایق‌های که در اختیار داریم قدیمی است که دیگر جوابگوی تمرینات نیست و همیشه باید به تعمیر آن‌ها برسیم که این موضوع باعث شده از آن استاندارد لازم در بیایید و آن کیفیت مد نظر را برای رشته ما که رشته ثانیه‌ها است نداشته باشد

,

محمودپور در پایان اضافه کرد: توان رشته روئینگ در ایران خصوصا گیلان بالاست اما نیاز به حمایت بیشتر داریم و قطعا با توجه بیشتر نتایج خوبی در این رشته شاهد خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه