اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه عنوان کرد؛

اجرای ۳۵۲ عنوان برنامه هفته بسیج در تربت حیدریه

اجرای ۳۵۲ عنوان برنامه هفته بسیج در تربت حیدریه
ناصری موحد گفت: امسال ۳۵۲ عنوان برنامه هفته گرامیداشت بسیج با محوریت گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و بصیرتی در سه سطح پایگاهی، حوزه ای و شهرستانی در تربت حیدریه اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بسیج پدیده ای بی سابقه است و در کشورهای مختلف تشکیل مقاومت  های مردمی  با الگوپذیری از بسیج شاهدیم، اما جنس بسیج ایران با بسیج کشورهای دیگر مقداری متفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطر نشان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل آن را پایه گذاری کرد تا در حفظ دستاوردها و رسیدن به اهداف و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی بعنوان بازوی تنومند نظام عمل کند.

,

ناصری موحد گفت: بسیج  بعنوان تجلی گاه اخلاق و خدمتگذار در همه ابعاد جامعه اسلامی با محوریت ولایت فقیه و اصل گفتمان انقلابی گری بعنوان نیروی زنده و پویا توانسته خدمات شایانی را به کشور ارائه کند.

,

فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه گفت: برنامه های امسال هفته بسیج با شعار بسیج پاره تن مردم است آغاز می شود و این بدان خاطر است که بسیج از ابتدای انقلاب در حوزه های مختلف پیشرو و امید آفرین بوده است.

,

وی به سیاست های امسال برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب، بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی در تبیین عملکرد ۴۲ ساله بسیج، توسعه خدمت رسانی و محرومیت زدایی با محوریت گروههای جهادی و برنامه ۱۰ ساله اعتلای بسیج بخشی از سیاست های برنامه های امسال هفته بسیج خواهد بود.

,

سرهنگ ناصری موحد گفت: امسال ۳۵۲ عنوان برنامه هفته گرامیداشت بسیج با محوریت گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و بصیرتی در سه سطح پایگاهی، حوزه ای و شهرستانی در تربت حیدریه اجرا می شود.

,

وی به برنامه های شاخص این هفته اشاره کرد و افزود: هفته بسیج امسال از ۲۸ آبان‌ماه با دیدار بسیجیان با امام جمعه تربت حیدریه آغاز می شود و در ادامه برنامه ها نیز اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم با محوریت محرومیت زدایی، توزیع کمک های مومنانه و بسته های معیشتی و اهدای کمک جهیزیه را در همان روز خواهیم داشت.

,

فرمانده بسیجیان تربت حیدریه از برگزاری جشنواره شبیه یاس با محوریت کادرسازی نیرو در تراز انقلاب اسلامی، یادواره های شهدا و آبروی محله، مسابقات فرهنگی و ورزشی، همایش بسیجیان و همچنین شبی با خاطرات رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و غبارروبی گلزارهای شهدا بعنوان بخشی دیگر از برنامه های شاخص این هفته یاد کرد.

,

امسال هفته بسیج از ۲۸ آبان آغاز و تا ۵ آذرماه ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه