اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه‌وبویراحمد مطرح کرد؛

یاسوج سردترین نقطه کهگیلویه‌وبویراحمد/ کاهش دمای کهگیلویه‌وبویراحمد در ۲۴ ساعت آینده

یاسوج سردترین نقطه کهگیلویه‌وبویراحمد/ کاهش دمای کهگیلویه‌وبویراحمد در ۲۴ ساعت آینده
رضا کاکاوند از فعالیت سامانه بارشی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد و گفت: امام‌زاده جعفر با ۲۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد در ۲۴ ساعت گذشته بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا کاکاوند در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص وضعیت جوی استان در طی روزهای آینده گفت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی در بخش هایی از استان شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از احتمال تقویت سامانه بارشی طی امروز و فردا خبر داد و گفت: کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

,

وی وضعیت کلی جوی استان را در روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری، در برخی نقاط بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد اعلام کرد و ادامه داد: در روز چهارشنبه وضعیت نیمه ابری تا ابری، در برخی نقاط باراش باران، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد را شاهد خواهیم بود.

,

کاکاوند در ادامه افزود: امام زاده با بیشینه دمای 28 درجه سانتی گراد گرم ترین و یاسوج با کمینه دمای 2/3 درجه سانتی گراد سردترین نقطه کهگیلویه  و بویر احمد در 24 ساعته گذشته بود.

,

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور نیز فردا بارش‌ها در نوار شمالی کاهش می‌یابد و در لرستان، جنوب مرکزی، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان ادامه داشته و در شمال فارس، هرمزگان، کرمان، یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه