اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر:

تفکر بسیجی؛ بیانگر پویایی و موفقیت انقلاب اسلامی است/ اجرای بیش از ۱۰۴ برنامه هفته بسیج در بابلسر

تفکر بسیجی؛ بیانگر پویایی و موفقیت انقلاب اسلامی است/ اجرای بیش از ۱۰۴ برنامه هفته بسیج در بابلسر
مصطفی بازوند گفت: راز موفقیت انقلاب اسلامی و پویایی‌اش از روحیه، انگیزه و اخلاق و منش بسیجی نشات می‌گیرد و مقام معظم رهبری در مورد بسیج می‌فرمایند که تحقق مردم سالاری دینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ مصطفی بازوند عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته بسیج که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت خانم فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: بیش از ۱۰۴ برنامه هفته بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: بسیج یک مفهوم عظیمی به‌عنوان مفهوم مردم سالاری دینی دارد یعنی مردم همه امورات خود را سازماندهی کنند و عملکرد ارائه دهند که این مدل حکومتی ساز و کارهایی از جمله انتخابات و راهپیمایی‌ها داره داشته که در طول تاریخ ۲۲بهمن،۱۳آبان و غیره یک نماد حضور مردمی برای جهادکبیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بابلسر تصریح کرد: مردم خودشان اعلام موضع رسمی می‌کنند و مدل حکومتی خود را به دنیا با ایستادن در مقابل استکبار، زور و استثمار نشان خواهند داد اما چیزی که در طول این ۴۲ سال از آن غفلت کردیم فرمایشات حضرت آقا است؛ ما در دولت‌سازی هنوز نتوانستیم دولت اسلامی رو تشکیل بدهیم.

بازوند با اشاره به اینکه چرا در همه دستگاه‌های اداری باید بسیج وجود داشته باشد، گفت: بسیج آمده است که تفکر مردم سالاری دینی رو در همه دستگاه‌های اداری که با همان روند قبل روی ریل وارد حکومت شدند به‌سمت محور اصلی هدایت کند.

وی ادامه داد: وظیفه یک پایگاه مقاومت در یک نهاد اداری دعوت به سازمان بسیج و همکاری فی‌مابین است که جزو نسخه دین برای چرخاندن یک مجموعه خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خاطرنشان کرد: وقتی یک واحد بسیج در محله‌ای حضور دارد وظیفه‌اش ورود به اصناف و دعوت به‌سمت نسخه دین است؛ صنف ما باید صنف دینی باشد و کسبه علم مکاسب رو بداند یعنی حلال و حرام را رعایت کند.

بازوند یادآور شد: در سطح شهرستان بابلسر با اجرای طرح جبهه خرمشهرها به‌دنبال کلید واژه نسخه دینی هستیم (طراحی مدل حکمرانی براساس الگوی اسلامی ایرانی) این طرح در سطح کشور و به‌صورت ملی طی هفته‌های اخیر در جمع فرماندهان کل شهرستان‌های کشور ارائه شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر این طرح در 18محله پایلوت از ۱۰۴ محله بابلسر در حال اجرا است؛ پروژه ۵ الی ۱۰ساله بوده اما این شهرستان تا این لحظه در این مدل حکمرانی پیشرو و در کشور نمره عملیات اجرایی ما از ۱۰۰؛ ۵ بود که به‌عنوان نمره عالی محسوب می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر اظهار داشت: با تشکیل قرارگاهی مانند قرارگاه پشتیبانی و زیر ساخت که ادارات مثل برق، آبفا، آب، مخابرات، گاز، راه و شهرسازی و شهرداری‌ها عضو هستند می‌توان زیرساخت را مشخص و نیازمندی‌ها و برنامه‌های ۱۰ سال آینده را  برنامه‌ریزی کنیم که با کمک و مشارکت مردمی حل خواهد شد.

بازوند در پایان گفت: بزرگداشت بسیج، بزرگداشتی منطقی است که به‌دنبال حل مسئله مردم با نسخه دینی مانند رزمایش کمک مومنانه‌ای که به‌مثال یک معجزه از سوی مردم برای کمک به مناطق زلزله‌زده یا سیل‌زده اتفاق افتاد.

اسماعیل حسن‌زاده فرماندار بابلسر نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه بسیج یادگار امام خمینی(ره) است که این میراث ماندگار ضامن حفظ و بقای انقلاب شد، اظهار کرد: افتخار همه ما این است که به‌عنوان یکی از اعضای بسیج در جامعه زندگی می‌کنیم.

وی افزود: ۵ آذر۱۳۵۸ با فرمان تاریخی امام بسیج مستضعفین تشکیل شد و تا به امروز به‌عنوان یکی ازاصلی‌ترین کار این نظام در حال خدمت است.

فرماندار بابلسر تصریح کرد: بسیج یک نهاد عمومی و مردمی بوده که اعضای آن آحاد ملت ایران هستند؛ در بسیج هرگز کسی احساس برتری ندارد به جهت اینکه همه در زیر لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و در زیر این لوا و تحت امر امام و رهبری از زن و مرد پیر و جوان در هر قشری خدمت می‌کنند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: اقداماتی که بسیج در طول این ۸ سال انجام داد برای همیشه در تاریخ ایران ثبت و درج شد و خون شهدا ضامن انقلاب است به خاطر این ایثارها، پاکی‌ها، صداقت‌ها خون شریف‌ترین و خالص‌ترین انسان‌ها که اگر این‌ها امروز حضور داشتند شاید ما پشت این میزها نبودیم.

وی ادامه داد: ما مدیون شهدا هستیم و قطعا با برنامه‌ریزی مناسب از مقام شامخ این شهدا وایثارگرانی که در عرصه دفاع مقدس حضور داشتند؛ تجلیل خواهد شد.

فرماندار بابلسر در پایان تاکید کرد: انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و تفکر بسیجی به نسل آینده بسیار حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه